Střihněte si úspěch s franšízou
Podnikání s Kadeřnictvím No.1 osloví ty, kteří mají rádi osvědčená řešení a dovedou je zodpovědně realizovat. Kadeřnické služby v různé časové frekvenci využívá téměř každý, stejně tak téměř nikoho čas od času nemine návštěva obchodního centra. Tím vzniká velmi široká cílová skupina zákazníků od dětí až po seniory. Služby Kadeřnictví No.1. právě tuto poměrně rozsáhlou skupinu lidí dovedou uspokojit – sází na to, že střih či barvu chtějí jejich zákazníci spojit s návštěvou nákupního centra na základě aktuálního rozhodnutí, bez dlouhých objednacích dob. Také dostupností ve frekventovaných obchodech tyto kadeřnické služby uspokojí i velkou část lidí dojíždějících za nákupy a zábavou do spádového města. Zákazníci Kadeřnictví No.1. jsou zkrátka ti, kteří ocení příznivou cenu a zejména možnost přijít kdykoli bez objednání.
Koncept franšízové sítě se snaží optimalizovat ekonomickou stránku pobočky a naučit je nastavit efektivně procesy. Díky tomuto modelu zachovávají dostupnost těchto služeb i poté, co v roce 2024 došlo ke zvýšení DPH a mnohá kadeřnictví sáhla ke zdražení, které je pro část populace už neakceptovatelné. Spolu s franšízovou licencí si franšízant kupuje know-how, které mu umožní oslovit ve velkých obchodních centrech řadu běžných lidí a řídit pobočku tak, aby byla zisková. „Pobočky mají obvykle 80 % vracejících se zákazníků, ziskovost okolo 20 % z obratu a čistý zisk se pohybuje od 1 000 000 Kč ročně. Návratnost investice je okolo 16 až 18 měsíců,“ uvádí ředitel společnosti Kadeřnictví No.1 Teodor Dmitrijev.
Podnikání je vhodné jak pro zájemce z řad mimo obor, kteří mají manažerské dovednosti a chtějí investovat do osvědčeného modelu podnikání, tak i pro stávající majitele kadeřnictví. Franšízor uvádí, že dovede uspořit až 35 % nákladů na pobočkách díky efektivnímu centrálnímu řízení v oblasti zásobování, účetnictví, marketingu a náboru lidských zdrojů. Proto Kadeřnictví No.1. nabízí tři formy spolupráce, prvním je klasická franšíza. Franšízor v ní pomůže franšízantovi např. s vytipováním vhodného místa, s náborem a zaškolením zaměstnanců, vysvětlí veškeré fungování a postará se o marketing. Agentská franšíza je formát, který je vhodný jak pro nové spolupráce, tak tak pro představu stávajícího salonu. V tomto případě se franšízor finančně a provozně podílí na podnikání franšízanta. Pro stávající kadeřnictví, která chtějí změnit značku a zmodernizovat firmu je pak vhodná konverzní franšíza. U této formy jsou vstupní investice do licence nulové. Optimalizace zisku a zlepšení fungování tak může pomoci těm, kteří rozumí svému oboru, ale ekonomická a marketingová stránka jim brání v podnikatelském úspěchu.
Vstupní náklady se s ohledem na nejrůznější formy liší – založení nové franšízy může vyjít až na milion korun, konverze se pohybuje okolo půl milionu a agentská franšíza může vzniknout i bez nutných počátečních investic, záleží na individuální dohodě s franšízorem.
Podnikání nejen pro kadeřníky / Franšízu si může otevřít kdokoli se vstupním kapitálem a manažerskými schopnostmi anebo pod vedením Kadeřnictví No.1 změnit stávající provoz. PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Nejčtenější
Franšíza - co to je?
/09.01.2025
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.