OMV modernizuje značku

Dosavadní vizuální identitu z roku 1995 nahradí komplexní inovovaná strategie značky a nový branding. Svou novou OMV nasadí v Rakousku, Rumunsku, Maďarsku, Slovensku, České republice, Bulharsku a Srbsku. Nová vizuální podoba má vystihovat hodnoty společnosti, jako je udržitelná energie, udržitelná mobilita i udržitelný životní styl. Nový design se postupně objeví přibližně na 1 000 čerpacích stanic, které obsluhují více než 650 000 zákazníků denně. Identita značky bude použita i v rámci rychle se rozšiřující sítě EV nabíječek eMotion, během 3 let se aktualizace dotkne přibližně 1,5 milionu aplikací loga. „Hlavní náplní práce OMV Retail je udržovat lidi v pohybu. Přitom se snažíme předvídat budoucí potřeby a očekávání zákazníků a nabízet inovativní, udržitelná a digitální řešení. Nová identita naší značky a slogan ‚Forward for Good‘ zdůrazňují firemní strategii, celkovou transformaci a ukazují naši vizi orientovanou na budoucnost,” vysvětluje pozadí změny Daniel Vasilache, Country Retail manager OMV Česká republika.
Značka OMV pochází z Rakouska a v Česku má již 30 let tradici. Kromě prémiových paliv pod značkou VIVA nabízí občerstvení a maloobchodní zboží, některé pobočky disponují také myčkami TOP wash. V Česku je nyní franšízová síť zastoupena 140 pobočkami a franšízor je otevřený i nové spolupráci. Kromě trestní bezúhonnosti a silné motivace pro podnikání bude potřebovat kolem půl až milionu korun na vybavení pobočky a také jistinu pohledávek ve výši od 250 000 do 700 000 korun podle velikosti pobočky.
PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
V současnosti má síť čerpacích stanic u nás 140 poboček. Příležitost k podnikání nabízí i franšízovým partnerům. Jak velká na ně čeká investice?
Nejčtenější

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Máte originální podnikatelský nápad a zdravý obchodní model. Jak z něj udělat franšízu? Na to vám odpoví Lenka Nováková, konzultantka společnosti PROFIT system franchise services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem