BON BON jde i do menších měst

Česká společnost KOVANDOVI s.r.o. provozuje síť obchodů s čokoládou a marcipánem pod obchodní značkou BON BON již 5 let. BON BON vyrábí a prodává originální ručně tvarovanou čokoládu, pralinky a speciality z nugátu a marcipánu. Stálá nabídka obsahuje přibližně 110 druhů pralinek.
V současné době do portfolia společnosti náleží 7 vlastních prodejen a 15 franšízových, z nichž se 4 nacházejí na Slovensku. Pomocí franšízové sítě zamýšlí Petra Kovandová expandovat do všech měst nad 20.000 obyvatel: „Naše produkty v takových městech určitě naleznou uplatnění. Současně s tím je pro obě strany výhodnější spolupráce na bázi franšízingu. My partnera podpoříme při výběru lokality, pomůžeme mu zařídit designově propracovanou prodejnu, proškolíme jej i jeho personál a na oplátku on sám bude spravovat svoji pobočku,“ popisuje jednatelka společnosti.
Dodala, že smlouvu s franšízanty nejčastěji uzavírají na dobu neurčitou, licenční poplatek činí 10.000 Kč a vybavení obchodu dle standardů značky se pohybuje okolo 250.000 Kč. Ideální je umístit prodejnu do prostoru o minimálně 20 m2 v obchodním centru či rušných ulicí typu A.
KOVANDOVI s.r.o. pro BON BON vyrobí ročně na 5 tun marcipánu. Během jednoho roku vyprodukují okolo 36 tun pralinek.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.
Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!