Sklizeno

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Co je SKLIZENO
Věříme, že každý má možnost dobře jíst. Dokonce, i když má málo času nebo není zrovna šéfkuchař. V našich prodejnách a prodejnách s bistrem si každý vybere kvalitní potraviny pro snadnou přípravu jídel, rychlé svačiny nebo si v prodejnách s bistrem dá skvělý oběd z prvotřídních ingrediencí. Známe 100 % našich dodavatelů a pečlivě hlídáme složení všech produktů. Stále hledáme a objevujeme nové chutě a kombinace, aby si naši zákazníci mohli život opravdu vychutnat.
Hodnoty SKLIZENO
Česká společnost SKLIZENO vznikla v roce 2010. Od té doby vytváří soustředěnou nabídku opravdových potravin především od malých a středních výrobců a farmářů. Jakýkoliv sortiment, který SKLIZENO nabízí, musí vyhovovat kodexu kvality. Ten je pro všechny prodejny závazný (sklizeno.cz/kodex).
Prodejny SKLIZENO jsou místem pro plnohodnotný rodinný nákup kvalitních prověřených potravin. Základem nabídky je maso, uzeniny, pečivo, mléčné výrobky, ovoce, zelenina, spolu s nápoji a trvanlivými výrobky.
Část nabídky je v BIO kvalitě, velký prostor dáváme také sortimentu bezlepkových, bezlaktózových, RAW, paleo, veganských potravin a superfoods.
A pokud si zákazník neví rady nebo potřebuje pomoc, je vždy k dispozici proškolený personál prodejny.
Každá z prodejen má i svůj e-shop sklizeno.cz s možností vyzvednutí zboží na prodejně či donášky.
SKLIZENO nabízí 2 druhy franšízových konceptů:
- Shop and Eat
- koncept vhodný do vnitřních částí větších měst a obchodních center
- hotová jídla v bistru a možnost vzít si jídlo s sebou
- nabídka potravin pokrývající denní nákup
- vychytaný servis,
- pick-up point eshopu sklizeno.cz
- prémiový design prodejny
- Shop
- koncept vhodný do rezidentních částí měst nebo menších měst
- nabídka potravin, která pokrývá týdenní nákup pro celou rodinu
- široká paleta čerstvého zboží, krájených salámů i sýrů
- zkušený personál, který umí poradit a vysvětlit souvislosti
- pick-up point eshopu sklizeno.cz
- prémiový design prodejny
Vlastní provozovny
- 3 x Brno
- 1 x Dobřichovice
- 1 x Hradec Králové
- 10 x Praha
Franšízové provozovny
- 8 x Brno, Olomouc, Zlín
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Chcete vzít osud do vlastních rukou a začít podnikat v perspektivní, a navíc stále se rozvíjející branži? Máte vztah k dobrému jídlu a dokážete ocenit kvalitní potraviny? Jste podnikaví, vstřícní a dlouhodobě vás neuspokojuje nabídka v české maloobchodní síti? Využijte našich zkušeností, my vám pomůžeme postavit se na vlastní nohy a vybudovat svou jedinečnou prodejnu!
Náš franšízový projekt obsahuje služby a pomoc centrály, který se dá shrnout do těchto bodů:
- Podpora při výběru lokality a otevření prodejny
- Prodejní koncept, návrh sortimentu a kompletní návrh prodejny
- Základní školení a následné vzdělávání personálu
- Podpora v každodenním provozu
- Profesionální marketing, propagace, podpora prodeje a PR
- Internetová prezentace, péče o další vývoj značky
- E-shop napojený na danou prodejnu
- Kooperace, zapojení do sítě, sledování trendů
- Výhodné nákupní podmínky u dodavatelů, vlastní distribuce, výroba a logistika
- Průběžná péče o sortiment a vývoj sortimentu, podpora při zásobování
- Pravidelné setkání partnerů, pomoc při vedení a poradenský servis
Potřebná počáteční investice
- Investice 2 – 3 mil. Kč v závislosti na velikosti a umístění prodejny dle zvoleného franšízového konceptu
- Smlouva se uzavírá na 10 let s možností prodloužení
Základní požadavky
Podmínky pro obchod Sklizeno jsou:
- Vysoká koncentrace nakupujících a velká kupní síla v oblasti
- Vysoká frekvence kolemjdoucích
- Přítomnost nákupní infrastruktury a udržovaného okolí
- Rychlá dostupnost MHD a možnost parkování
- Velikost prodejny od cca 80 m² do 200 m²
Co očekáváme od potenciálního franšízového partnera Sklizeno? Tyto předpoklady jsou cestou k vašemu úspěchu v podnikání:
- Jste podnikaví, vstřícní a nebojíte se tvrdé práce
- Máte vztah k dobrému jídlu a kvalitním potravinám
- 100% orientace na zákazníka a nadšení při jednání se zákazníky
- Jste zodpovědní, samostatní, vytrvalí a máte úctu k hodnotám
- Zkušenosti s podnikáním v maloobchodu jsou výhodou
- Máte týmového ducha a organizační talent
- Disponujete kapitálem pro investice do výstavby prodejny a vybavení
- Máte vybránu vhodnou lokalitu pro prodejnu
Informace o franšízorovi
MyFoodMarket, s.r.o.
Březina 103, 666 01 Březina
+420 603 937 529
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Michal Syrovátko (+420 603 937 529)
Více informací
Správcem osobních údajů je MyFoodMarket, s.r.o. (Březina 103, 666 01 Březina). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Sklizeno a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na mojesklizeno.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.
Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.
Zájem o obor a láska k dobrému kvalitnímu jídlu je pro Sklizeno při výběru franšízantů důležitější, nežli zkušenosti. Na výběr jsou pak 3 formáty prodejen s kvalitními potravinami.
Ve dvou se to lépe táhne. To si řeklo vedení franšízových sítí Sklizeno a Frutisimo a 1. září otevřelo první společnou prodejnu.
Franšízová síť obchodů s kvalitními potravinami Sklizeno chce svým zákazníkům usnadnit život, jak jen je to možné. Jde na to s novým konceptem Navařeno od Sklizena.

„Žádná franšízová prodejna nebyla loni uzavřena, síť zůstala otevřena v plném rozsahu. Letos chceme růst,“ říká Petr Zelík, majitel konceptu Oxalis.
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Síť prodejen tabáku a tisku Traficon chce letos otevřít 10 prodejen v novém designu. Renovací projdou i straší pobočky provozované na bázi franšízy.
První pobočka partnerské sítě prodejen Můj obchod v novém kabátu byla otevřena v Praze na Náměstí Míru., následovat by měly další.
„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.

Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?
Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.
Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.
K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.
Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.