Rok ve znamení modernizace
Zákazníky konceptu PONT to go tvoří hlavně lidé na cestách, protože většinu jeho poboček najdeme na frekventovaných místech typu vlakových či autobusových nádraží nebo stanic metra. Právě to v době omezeného cestování limitovalo fungování jednotlivých poboček sítě, kterých je na tuzemském trhu zhruba 30.
„Předchozí dva roky nás také naučili, že nesmíme polevovat v inovacích a modernizaci našich prodejen. Investujeme tedy nemalé částky do samotných rekonstrukcí, zavádíme nové automatizace, business inteligence nástroje, řešíme detailně zákaznickou zkušenost. Současnou situaci, která se děje kolem nás, vidíme jako příležitost,“ prozrazuje Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis, která za značkou PONT to go stojí.
Na tuzemském trhu v současnosti funguje jen jedna franšízová pobočka, a to v Opavě. Na nezájem o licenci si však vedení konceptu nemůže stěžovat. „Poptávky po spolupráci nám chodí, ovšem pro úspěšnost našeho konceptu je velmi důležitá poloha prodejen. Proto musíme každou takovou poptávku velmi pečlivě zvažovat,“ doplňuje Cagášek.
Modernizace a digitalizace
Momentálně se tak centrála PONT to go soustředí spíše než na expanzi na dokončení rekonstrukce stávajících prodejen. Na celý rok má již rozplánované rekonstrukce zbývajících prodejen. Na začátek roku je plánována velká rekonstrukce prodejny v Olomouci, kde se zákazníci mohou těšit mimo nové prodejny PONT také na zbrusu novou kavárnu Momento. „Vnímáme, že zde již to bylo velmi potřeba a výsledek bude opravdu skvělý. Nejvíce to ocení samozřejmě naši zákazníci, kterým budeme moci nabídnout nové produkty,“ vysvětluje Cagášek.
Plány na rok 2023 jsou tak jasné, dokončit rozjetou rekonstrukci, díky níž se prostředí prodejen stane příjemnějším pro zákazníky. Počítá se také s inovací produktové nabídky a zaváděním automatizací pro objednávky. Cílem automatizace je uvolnit ruce vedoucím prodejen, kteří tak nebudou muset trávit hodiny objednávkami, ale budou se moci více věnovat vzhledu prodejny a samotným zákazníkům.

PŘEČTI ČLÁNKY

Rok 2023 byl pro některé franšízové značky ve znamení změn, a to nejen co se rozšiřování sítě týká.
„Aktuálně má síť prodejen PONT to go jednoho franšízanta, to se může postupně měnit. Důležitá je pro nás kvalita," říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Když Petře Vichtové přišla nabídka stát se vedoucí prodejny PONT to go, chvíli váhala než ji přijala. Pod hlavičkou této značky dnes podniká už víc jak 10 let.
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Vítěze ve všech krajích České republiky vybere odborná porota z 1356 společností. Podniky mohou přihlášky do projektu posílat již nyní.
Laici i podnikatelé se zkušenostmi z oblasti gastronomie. Ti všichni se mohou stát franšízanty konceptu iBoxík. Jaká investice na ně čeká?
Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!