Rok ve znamení modernizace

Lidem na dosah / Pobočky PONT to go fungují i jinde než na stanicích metra nebo autobusových a vlakových nádražích. Zákazníci je najdou například i v nemocnicích.
pondělí
12.12.2022
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
 

Zákazníky konceptu PONT to go tvoří hlavně lidé na cestách, protože většinu jeho poboček najdeme na frekventovaných místech typu vlakových či autobusových nádraží nebo stanic metra. Právě to v době omezeného cestování limitovalo fungování jednotlivých poboček sítě, kterých je na tuzemském trhu zhruba 30.

„Předchozí dva roky nás také naučili, že nesmíme polevovat v inovacích a modernizaci našich prodejen. Investujeme tedy nemalé částky do samotných rekonstrukcí, zavádíme nové automatizace, business inteligence nástroje, řešíme detailně zákaznickou zkušenost. Současnou situaci, která se děje kolem nás, vidíme jako příležitost,“ prozrazuje Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis, která za značkou PONT to go stojí.

Na tuzemském trhu v současnosti funguje jen jedna franšízová pobočka, a to v Opavě. Na nezájem o licenci si však vedení konceptu nemůže stěžovat. „Poptávky po spolupráci nám chodí, ovšem pro úspěšnost našeho konceptu je velmi důležitá poloha prodejen. Proto musíme každou takovou poptávku velmi pečlivě zvažovat,“ doplňuje Cagášek.    

Modernizace a digitalizace

Momentálně se tak centrála PONT to go soustředí spíše než na expanzi na dokončení rekonstrukce stávajících prodejen. Na celý rok má již rozplánované rekonstrukce zbývajících prodejen. Na začátek roku je plánována velká rekonstrukce prodejny v Olomouci, kde se zákazníci mohou těšit mimo nové prodejny PONT také na zbrusu novou kavárnu Momento. „Vnímáme, že zde již to bylo velmi potřeba a výsledek bude opravdu skvělý. Nejvíce to ocení samozřejmě naši zákazníci, kterým budeme moci nabídnout nové produkty,“ vysvětluje Cagášek.

Plány na rok 2023 jsou tak jasné, dokončit rozjetou rekonstrukci, díky níž se prostředí prodejen stane příjemnějším pro zákazníky. Počítá se také s inovací produktové nabídky a zaváděním automatizací pro objednávky. Cílem automatizace je uvolnit ruce vedoucím prodejen, kteří tak nebudou muset trávit hodiny objednávkami, ale budou se moci více věnovat vzhledu prodejny a samotným zákazníkům.


Místo jako základ / V současnosti je v Česku jen jedna z poboček PONT to go franšízová. Zájemci o licence se alo ozývají, při jejich výběru je klíčové to správné místo, které musí zapadat do koncepce celé sítě.