Uzenářství Chodura

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Značka Chodura je symbolem uzenářského mistrovství a smyslu pro kvalitu. Jejím posláním je přinášet zákazníkům originální speciality výjimečných kvalit pro skutečné gurmánské zážitky. Historie značky Chodura sahá až do roku 1919,
V rámci novodobé historie se snažíme navázat na filozofii zakladatele tradice a vybudovat síť prodejen nového druhu. Hluboce totiž věříme, že maso a produkty z masa jsou základem české kuchyně, která je nedílnou součástí kulturního dědictví této země.
V nabídce prodejen Chodura je široká nabídka nejkvalitnějšího čerstvého masa a řady masných výrobků, od kvalitních párečků až po výběrové šunky a speciality. Sortiment v moderně vybavených prodejnách je ale navíc obohacen o potraviny, které se se základním sortimentem vhodně doplňují nebo se s ním přímo snoubí – kvalitní koření a marinády, čerstvé pečivo, ale i těstoviny, sýry a kvalitní vína. Vybrané prodejny nabízí také řadu salátů nebo teplá jídla.
Naší vizí je, stejně jako za časů zakladatele pana Karla Chodury, aby profesionální personál v našich prodejnách dokázal uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky a tím dostál dobré pověsti značky Chodura.
Franchisový systém Uzenářství Chodura provozuje specializované maloobchodní prodejny masa a uzenin. Všechny maloobchodní prodejny ať vlastní nebo franchisové mají jednotný ráz, který odpovídá celkové koncepci firmy.
Zakoupením licence získáte možnost vybudovat a provozovat vlastní úspěšný podnik, zastřešený silnou ryze českou značkou, ověřeným know-how a podporou od "A do Z", reprezentovanou základními pilíři.
Vlastní provozovny
- Vizovice
- Velká Bystřice
- Petřvald u Karviné
- Ostrava (2x)
- Ostrava Nová Karolina
- Orlová Lutyně
- Karolínka
- Frýdek-Místek
- Brumov-Býlnice
- Bohumín
- Újezd u Brna
- Městec Králové
- Šlapanice u Brna
Franšízové provozovny
- Frýdek-Místek “ U Blechtů”
- Praha Ládví
- Praha 9 - Hloubětín
- Praha - Prosek
- Praha - Horní Počernice
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Kompletní odborná podpora
- Jednotná marketingová podpora
7 pilířů franšízy Uznářství Chodura:
- pomoc s výběrem lokality
- projektový a architektonický servis
- školení a vzdělávání - franchisanta i zaměstnanců pobočky
- informační systém a komunikační kanály
- zajištění zásobování
- podpora prodeje, reklama a marketing
- pravidelná setkání s franchisorem
Potřebná počáteční investice
Poplatek za licenci je 300.000,- Kč
Vybudování prodejny v závislosti na místě a tedy i možné dispozici zhruba od 1 do 2,5 mil. Kč
Základní požadavky
- Pracovní nasazení a zájem o práci, praxe v oboru je vítána, ale není podmínkou
- Region není omezen
Informace o franšízorovi

Beskyd Gastro a.s.
28. října 960/178, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory
+420 737 225 900
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Ing. Hana Zapletalová
Více informací
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Malé prodejny potravin pomalu mizí v konkurenci supermarketů. Franšízám se však stále daří růst i díky spolupráci obchodů v síti.
Uzenářství Chodura letos otevřelo 3 nové prodejny. Podnikatelskou příležitost nabízí franšízantům s finančním zajištěním a nadšením pro práci.
Nástup zeleninového trendu jde ruku v ruce s růstem obliby kvalitního masa. Výhradně jeho prodejem se zabývá několik franšízových sítí.
Franšízová síť obchodů Uzenářství Chodura chce proniknout do neobsazených regionů a připravuje se na hlavní období prodeje v roce.
O filozofii firmy a podpoře, kterou franšízantům společnost Uzenářství Chodura nabízí, jsme si povídali s jednatelkou franšízové sítě Hanou Zapletalovou.

Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
Síť prodejen tabáku a tisku Traficon chce letos otevřít 10 prodejen v novém designu. Renovací projdou i straší pobočky provozované na bázi franšízy.
První pobočka partnerské sítě prodejen Můj obchod v novém kabátu byla otevřena v Praze na Náměstí Míru., následovat by měly další.
„Chceme v zahraničí najít partnery, kteří otevřou alespoň jeden vlastní obchod s kávou a čajem, a dále budou rozvíjet franšízovou síť," říká majitel konceptu Oxalis Petr Zelík.
Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?

Síť prodejen Žabka chce se svými novými pobočkami dál expandovat mimo Prahu a Středočeský kraj.
Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.
K myšlence zapojení se do franšízového podnikání přivedla Martina Řeháka a jeho rodinu otázka „co po mateřské“. Dnes se díky tomu soustředí na rozvoj svých 4 prodejen Oxalis.
Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
„Přemýšleli jsme, jak snížit množství odpadu a vykompenzovat to, že musíme stravu v rámci Fitness Food Menu vozit v plastových obalech,“ říká Lucie Volfová, zakladatelka franšízového konceptu FoodShop Bezobalu.
Naši franšízanti pomáhají lidem se zdravotním znevýhodněním, proto u nich hledáme hlavně zápal, říká Pavel Vaníček, jednatel společnosti GS Agency, která stojí za bezlepkovým pekařstvím Smajlík.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.