ReFresh Bistro
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
ReFresh Bistro je unikátní koncept školních bister, který zavádí profesionalitu s příjemným prostředím a širokým výběrem do českých škol a dalších veřejných budov. V současnosti má koncept ReFresh Bistro více než 65 poboček po celém Česku a jedná se tak o největší síť školních bister v Česku. Nově koncept přichází s možností získání franšízy, a právě teď hledá nové partnery na tuto formu spolupráce.
Celý koncept stojí na kvalitních provozních systémech, vypilovaném marketingu a dobře nastavených postupech. Všechny pobočky mají jednotný systém nabídky, jednotný systém zásobování, jednotný systém provozu a jednotný systém způsobu řízení. Díky tomu je zcela ideální pro každého, kdo chce podnikat v osvědčeném konceptu a mít k tomu maximální podporou kvalitního týmu centrály společnosti.
Největší výhodou této franšízy je relativně nízká vstupní investice, rychlá návratnost a silná stabilita tržeb, kdy každá pobočka vydělává od prvního dne od otevření. Mezi nabízené varianty franšízy patří možnost převzetí stávající zavedené pobočky, vyhledání a zavedení nové lokality na míru franšízantovi nebo převzetí/vytvoření více poboček v jednom regionu.
Vlastní provozovny
19
Franchisové provozovny
69
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Vyhledání vhodné lokality a zajištění nájemního vztahu
- Návrh, příprava a realizace vybavení prostoru pobočky
- Spolufinancujeme Vám vybavení provozovny (cca 40% z ceny)
- Předání kompletního know-how a nastavení procesů
- Komplexní manažerské, provozní i personální zaškolení
- Nastavení a správa IT systémů (pokladna, platební terminál, apod.)
- Marketingová podpora (tiskoviny, grafika, digitální nabídka, apod.)
- Kolektivní zásobování (nejlepší možné ceny, zpětné bonusy)
- Spolupráce s centrálou (telefonická podpora, objednávkové oddělení, marketing, regionální manažer, administrativní podpora)
- Školící systém a školící materiály konceptu
- Fajnová práce, dlouhodobý příjem a zhodnocení investice
Potřebná počáteční investice
PRVOTNÍ INVESTICE
- Vstupní / franšízový poplatek: 50 000 Kč
- Vratná kauce: 50 000 Kč
- Vybavení pobočky: 70 000 Kč – 700 000 Kč dle velikosti pobočky
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Franšízový poplatek: 4% z obratu
- Marketingový poplatek: 1% z obratu
Základní požadavky
- Osobní angažovanost, zapálení pro věc
- Možnost věnovat se svému podnikání a rozvoji svěřené pobočky na denní bázi s osobní účastí alespoň 3 dny v týdnu
- Ochota spolupracovat a učit se novým věcem
- Dodržovat nastavené standardy, ochotně spolupracovat na rozvoji a vylepšování celého konceptu školních bister
Informace o franchisorovi
ReFresh Bistro s.r.o.
Dubečská 73/6, 100 00 Praha
+420 702 201 095
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jakub Krampera
Více informací
Správcem osobních údajů je ReFresh Bistro s.r.o. (Dubečská 73/6, 100 00 Praha). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému ReFresh Bistro a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na fransiza.refreshbistro.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Znáte apetýt běžného teenagera? Pak víte, že postavit na tom byznys musí vyjít. A Davidovi Alešovi to s franšízou ReFresh Bistro opravdu vyšlo.
Koncept školních bister ReFresh Bistro otevřel první pilotní provozovnu v září 2017. Od té doby roste jejich počet každoročně o 7 až 10 nových.
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.