CST – Centrum solné terapie
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Vaše zdraví je našim největším bohatstvím a úspěchem!
„Příběh CST – Centrum solné terapie ze Slovinska začal před mnoha lety z pouhé vášně a touhy pomoci naší dceři se uzdravit. Po opakovaných problémech horních dýchacích cest v jejím prvním roce života se vyvinul zánět průdušek a závislost na antibiotikách. Zoufale jsme hledali zdravější řešení jejích problémů. Tehdy jsme se šťastnou náhodou dostali k solné terapii. Výsledky byly pozoruhodné, což nás přimělo k založení CST - Centra solné terapie s přáním nabídnout tuto zcela přírodní a klinicky ověřenou doplňkovou terapii co největšímu počtu lidí. Naše lékařské vzdělání a práce ve zdravotnictví významně přispěly k prohloubení příběhu Centra solné terapie a jeho povýšení na nejvyšší standardy.“ vzpomínají na své začátky před 10 lety zakladatelé tohoto praxí prověřeného konceptu - Sara & Rok, kteří jsou vášniví zastánci léčebných výhod a budoucnosti solné terapie.
CST - Centrum solné terapie, veškeré technologie a léčebné metody byly za posledních 10 let zdokonaleny a postupně přivedeny na úroveň, kdy je tento koncept připraven k jejich rozšíření a zpřístupnění širokému okruhu lidí. Výhody a prospěch ze solné terapie mohou mít děti, dospělí, sportovci, zpěváci a další cílové skupiny klientů.
Na rozdíl od jiných na trhu existujících solných jeskyní byl vytvořen franšízový obchodní model, který je velmi dobře připraven na expanzi do všech zemí Evropy. Výhody tohoto franchisového konceptu CST jsou především v tom, že jde o velmi komplexní a praxí prověřené know-how, v rámci kterého jsou veškeré postupy, vybudování a provoz solné jeskyně, kompletní dodávka na klíč, příprava a zaškolení osob, které tuto solnou jeskyni provozují, velmi dobře zdokumentovány v tzv. franchisovém balíku – příručkách a manuálech, které umožní všem zájemcům o solné jeskyně a franchisové podnikání otevřít a provozovat v relativně krátké době jejich solné jeskyně v místech, které si sami zvolí.
CST - Centrum solné terapie nabízí možnost začít podnikat v relativně velmi krátké době ve vašem městě nebo regionu nebo celé České republice jako:
- Master-franchisant (získáte exkluzivitu pro celou ČR s možností poskytovat další sublicence na provozovny jednotlivým franšízantům), nebo
- Multi-unit franchisant (získáte exkluzivitu ve spádové oblasti pro vybudování svých vlastních provozoven), nebo
- Franchisant (získáte a provozujete svoji provozovnu v dohodnuté lokalitě)
CST - Centrum solné terapie plánuje expanzi kromě České republiky dále do zemí Slovensko, Chorvatsko, Rakousko, Německo a Švýcarsko. CST - Centrum solné terapie je členem Asociace slovinských franšízových společností, která zajišťuje důvěryhodnost franšízového obchodního modelu a poskytuje partnerům záruku etického podnikání.
Vlastní provozovny
- 2 Ljubljana (Slovinsko)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Kompletní know-how kvalitně zpracované ve franchisovém balíku
- Analýza spádové oblasti budoucí solné jeskyně
- Poradenství s výběrem správné lokality a optimálním uspořádáním solné jeskyně
- Podpora při zařizování každé solné jeskyně (návrh vnitřního a vnějšího designu, vybavení na klíč, apod.)
- Prodejní a marketingová podpora před a po otevření každé solné jeskyně
- Digitální a tiskové materiály, videa pro urychlení cesty na trh a k zákazníkům.
- CST Academy - propracovaný systém školení a vzdělávání
- Podporou centrály, včetně podrobné a kvalitní přípravy na zahájení aktivit
- Pomoc při zpracování modelového business plánu, finanční plánování, poradenství a controlling
- Propracovaný IT- systém, včetně návrhu hardwarového vybavení každé solné jeskyně a kvalitního software
- Webové stránky lokalizované na český trh
Potřebná počáteční investice
- Investice do jedné solné jeskyně dle velikosti a umístění od cca 50 000 EUR (1.250.000 Kč)
- Marketingový poplatek 1% z obratu
- Management poplatek 8% z obratu
Cena za master-franchisovou nebo multi-unit licenci nebo franchisovou licenci je předmětem jednání.
Základní požadavky
- Podnikatelského ducha a nadšení pro vlastní podnikání
- Zkušenosti z této oblasti podnikání nejsou rozhodující podmínkou. Vše vás naučíme a na podnikání vás velmi dobře vyškolíme a připravíme
- Ochotu zařadit se do mezinárodního franchisového systému a společně s námi budovat silnou a úspěšnou mezinárodní značku na českém trhu
- Znalosti a předpoklady pro práci, vedení a motivaci menšího týmu spolupracovníků
- Orientace na zákazníka a jeho spokojenost
- Znalost místního trhu
- Potřebný investiční kapitál pro zahájení podnikatelské činnosti na českém trhu dle zvolené varianty franchisy
- V případě Multi-Unit partnerů a Master-Franchisanta očekáváme znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Informace o franchisorovi
AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR
Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4
+420 724 007 505
Více informací
Správcem osobních údajů je AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR (Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému CST – Centrum solné terapie a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na avexsystems.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
„Přivádíme na náš trh několik úspěšných evropských značek s velkým potenciálem“, říká Ing. Aleš Tulpa ze zastupující společnosti AVEX systems s.r.o.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Body Express je franšíza EMS tréninkových studií, která klientům už za 20 minut týdně pomohou cítit se ve svém těle lépe. Letos se rozrůstá tempem jedna pobočka za měsíc.
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.