Zahraniční společnosti mají opět chuť otevírat obchody v ČR

Do České republiky chce vstoupit také australský systém Howards Storage World
Neděle
03.10.2010
Většina značkových obchodů funguje na principu franšízy.
 

Ministerstva hodlají propustit 6 000 zaměstnanců, kteří se budou muset o sebe nějak postarat. Řada z nich skončí soukromé sféře, jiní začnou vlastní podnikání. Průzkumy ve Francii ukazují, že 70% všech franšízantů začínajících vlastní podnikání pod cizí značkou jsou bývalí zaměstnanci, kteří si pořizují provozovny z odstupného.

Jak to bude u nás, ukáže čas. Franchising jako podnikání se zárukou, vyzkoušené s jasným konceptem a marketingem na svoji slávu v České republice teprve čeká, i když již nyní je známé, že je zde přes 200 franšízových příležitosti.

V Čechách letos přibude rekordně malá plocha nových obchodů. Bude to pouhých 117 tisíc m2. Z velkých projektů se otevře pouze Galerie Harfa v Praze, uvedlo aktualne.cz.

Přesto se, podle průzkumu realitní poradenské společnosti DTZ, obchodníkům navrací důvěra v český trh. Proto do Česka míří nové značky, jako je například španělský módní dům Desigual, německý výrobce módy Ulla Popken nebo italská módní společnost Carpisa.

Nové prodejny začínají otevírat i zavedené značky

V České republice také stále hledá franšízové či masterfranšízové partnery několik franšízových konceptů - například italská móda Persona, outlet Brand New Products, kosmetika Nicole, The Cheesecake shop a další. „Obrací se na nás další obchodní koncepty ze zahraničí. Dle všeho se obchodníkům pomalu vrací důvěra v český trh, jakkoliv jsou velice obezřetní při výběru místa pronájmu," shrnuje Lenka Dvořáková z DTZ.

Také řada již zastoupených značek opět letos obnovila expanzi. Například jde o Lindex, New Yorker, Takko Fashion, Gant, KIK, Deichmann, CCC, Cocodrillo, Naturhouse, dm drogerie, Rossmann, KIKA, IKEA, Sconto, Siko Koupelny, Komfort, Palace Cinemas, Baumax, Bauhaus, Expert Electro, Tesco, Kaufland, Žabka.

Franchising je příležitost pro schopné a spolehlivé zaměstnance, ze kterých se mohou stát spokojení majitelé vlastních provozoven. Nejaktuálnější informace o franchisingu najdete denně na Franchisinginfo.cz


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014