Základním vizuálním prvkem prodejny je osobitá kombinace světlého dřeva s korodovaným vlnitým plechem a velkoplošnými reprodukcemi fotografií z expedic z celého světa.
Pátek
21.10.2011
Český koncept s oděvy do přírody se pustil do redesignu svých obchodů a plánuje expanzi do zahraničí.
 

Obchod ve zcela novém vizuálním konceptu otevřela v červnu tohoto roku v historické budově uprostřed Prahy česká oděvní značka BUSHMAN. „Novým pojetím interiéru jsme se snažili vyjádřit základní filozofii značky - Respect for Nature,“ vysvětluje marketingový ředitel Michal Navrátil.

Svou tvář postupně mění i další prodejny BUSHMAN po celé České republice i na Slovensku. Cílem nového designu je také zpřehlednění prostoru, usnadnění orientace tak, aby se v něm zákazníci mohli inspirovat doporučenými kombinacemi z aktuální kolekce.

Za 14 let 34 prodejen

Pražská prodejna v Lazarské ulici byla v roce 1997 historicky první otevřenou prodejnou v České republice. Během 14 let společnost zprovoznila 34 prodejen, z nichž je 16 v rukou franchisantů v Česku a 4 na Slovensku.

Akvizice partnerů

V České republice působí sedm franchisantů, někteří z nich provozují dvě a více poboček. „Další obchodní partnery stále ještě hledáme. Českou republiku i Slovensko máme sice už poměrně pokryté, ale prostor pro dalšího franchisanta je například v Praze,“ uvádí Antonín Dymák, obchodní ředitel.

Expanze do zahraničí

Dle vyjádření obchodního ředitele, společnost chystá také expanzi do zahraničí. V hledáčku má nejen naše nejbližší sousedy, jakými jsou Rakousko, Polsko, Maďarsko, ale také například Bulharsko či dokonce Jihoafrickou republiku. „Do budoucna uvažujeme také o Skandinávii a Německu. Forma licence se bude řešit individuálně pro každou zemi,“ podotýká Dymák.

Pro bližší informace nahlédněte do Katalogu franchis.