Cvičí i 70leté babičky

Česká firma EXPRESKA chce do konce příštího roku mít alespoň 60 franchisových poboček. Podle ředitele společnosti Petra Kořínka je totiž o speciál cvičení zaměřené pouze na ženy stále větší zájem. A ne všechny ženy, které trpí nadváhou, chtějí chodit do fitness center. „My se ani nepovažujeme za klasické fitness centrum. Náš koncept je založený na 30minutovém kruhovém tréninku, při kterém se procvičí všechny části těla. Obsahuje i prvky aerobiku a joggingu,“ říká Kořínek.
Kořínek se při založení společnosti inspiroval v zahraničí, především v západní Evropě a USA, kde je tento způsob posilování populární. „Při našich zahraničních cestách jsme se snažili vybrat takové cvičení, které by v Česku nejlíp fungovalo,“ dodává Kořínek. Podle něj je neméně důležité, že na pobočkách EXPRESKY jsou klientkám k dispozici nutriční specialistky, které radí, jak se správně stravovat.
EXPRESKA má v současné době 22 franchisových poboček. Zatímco nyní je většina z nich především ve Středočeském a Severočeském kraji, pro příští rok by Kořínek rád více expandoval do ostatních částí Čech a na Moravu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?
„Naše tržby vzrostly výrazně nad úroveň před pandemií," říká Alexandre Duque Lourenço, člen výkonné rady franšízové sítě DepilConcept.
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?
Vedení sítě fitness center pro ženy Contours vidí na trhu další potenciál rozvoje. Franšízové pobočky se hodí do měst s více jak 30 tisíci obyvatel.
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.