Nová prodejna v Lounech
Společnost PC PORT orientovaná na prodej a servis IT komponentů byla založena již v roce 1997. Za patnáct let na trhu získala dostatek zkušeností, které se rozhodla využít pro postupné rozšiřování své pobočkové sítě, a to formou franchisingu. "Za poměrně krátkou dobu jsem otevřeli dvě vlastní pobočky a jednáme se dvěma franchisanty. Na začátku srpna jsme otevřeli novou pobočku v Lounech. Ta bude naše a bude sloužit jako ukázkový obchod pro franchisanty," informuje Kirill Putryk, manažer rozvoje specializovaných prodejen PC PORT.
Konkurence na trhu je velká, firma z Kladna se jí ale nebojí a ráda by expandovala do větších měst v čele s Prahou. Obchody ve velkých městech by vedle nabídky vlastního prodeje a servisu měly sloužit také jako základny pro prodejny menší, a to i pro další města v České republice.
Firma cílí především na oblast služeb a servisu, kde je podle Putryka stále díra na trhu. A nebojí se ani současného obrovského boomu nejrůznějších e-shopů. "Kamenné prodejny slouží jako odběrové místo. A hlavně stále existují lidé, kteří si některé věci potřebují koupit ihned. K nim se řadím například i já," dodává Putryk.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem