Electro World jde na Slovensko

Přestože média spekulují o prodeji řetězce s elektronikou Electro World novému majiteli, firma ohlásila expanzi do další středoevropské země. Po 33 prodejnách v Česku, Polsku a Maďarsku přibudou tento měsíc první dvě prodejny na Slovensku. Tuto středu řetězec otevře první slovenský obchod v Košicích, 30. října pak v Bratislavě. Uvedla to ČTK.
Rychlejší expanze
Podle dřívějších informací zástupců firmy chce Electro World expandovat na Slovensku rychleji než v Česku. Do dvou let by tam měl provozovat osm až deset prodejen. Zástupci firmy také mluvili o tom, že pro Česku chtějí k expanzi využít i franchising. Téměř souběžně s tím se ale objevují spekulace o tom, že kvůli ne příliš dobrému hospodaření by měl řetězec přejít do nových rukou. Přečti článek Electro World na prodej.
Škatulata, batolata …
Opačným směrem než Electro World se naopak chystá slovenský řetězec s elektronikou Nay. Slovenská firma podle ČTK zatím nechce zveřejnit své plány, první provozovny by ale měla síť otevřít v Třebíči a Olomouci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Společnost O2 nebude partnerům prodlužovat smlouvy. Místo toho je v průběhu roku 2016 převede na vlastní značkové prodejny.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem