Angličtina hlasitě

Jazykové školy musí obstát v drsné konkurenci a bojovat o každého klienta. Zápolit v tomto prostředí se rozhodl franchisový koncept Speak Up, který hodlá vstoupit na tuzemský trh ze sousedního Polska. Systém se zaměřuje především na výuku anglického jazyka. Pro svou další expanzi si mimo Česka vybral i Slovensko a Rumunsko.
„Provedli jsme hloubkovou studii, z které nám vyšlo, že lidé mají neustále velký zájem o výuku angličtiny v každém z těchto trhů,“ dodává ředitel mezinárodního rozvoje Speak Up Daniel Fischer s tím, že firma chce ze začátku se svým franchisovým konceptem proniknout do velkých měst nad 100 tisíc obyvatel. V případě České republiky se jedná o města jako Praha, Brno či Ostrava. Společnost doufá, že právě franchisový model pomůže k tomu, aby se síť Speak Up úspěšně rozvinula.
Franchisový koncept Speak Up našel své klienty nejen v domácím Polsku, ale angličtinu se v několika školách už učí v Rusku, na Ukrajině a v Turecku. Střední a východní Evropa je tak dalším krokem k expanzi. Ve čtyřech zemích provozuje 66 čistě franchisových škol. „Naše školy dosahují růstu obratu až o 40 %,“ přibližuje Daniel Fischer. Investice pro master-franchisanty však není nemalá. Podnikatel musí disponovat dostatečným kapitálem, vstupní investice se pohybuje od 100 tisíc do 500 tisíc eur.
PŘEČTI ČLÁNKY

Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
Vzdělávací franšíza vstupem do těchto dvou zemí posiluje svou pozici na evropském trhu. Nový partner může napomoci řešení nedostatku IT specialistů.
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické