pondělí
14.07.2014
Kosmetická studia Amaryllis zažívají nárůst zákazníků. Držitelka franchisové licence MUDr. Zlatka Takácsová prozradila, že firma vyjednává s dalšími zájemci o otevření studia.
 

Jak se dařilo Vašim franchisantům v prvních měsících roku 2014 ? Jak byste jej srovnala s rokem 2013 ?

Rok 2013 byl pro nás startovním rokem. Dlouholeté přípravy přinesly své ovoce ve formě rychlého startu a s tím spojeného návratu investic našich partnerů. Ku příkladu první partner, společnost A-DAY, která otevřela v ČR naši první franchisu AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT v Českých  Budějovicích, dokázala v průběhu 9 měsíců vynaložené prostředky obrátit a v prosinci 2014 otevřela svou druhou pobočku v Karlových Varech! Plánem je otevření další úspěšné pobočky v Plzni v druhém pololetí roku 2014. Dle našich informací je nárůst klientů v prvním pololetí 2014 u našich franchisantů vysoký, co nás moc těší a zavazuje k maximálním výkonům.

Mnoho provozoven se zaměřením na estetické, kosmetické neinvazivní úkony a relaxaci zaznamenává v tomto roce spíše pokles klientů. Čím to je že u Vás právě přibývají ?

Víme o této situaci na dnešním trhu. Na jedné straně je nám líto uzavírání konkurenčních provozoven, které byly vedené důsledně a od srdce, na druhé straně se snažíme tyto klienty získat. Myslím, že náš úspěch je v profesionálním přístupu již od prvního kontaktu s klientem, v maximální snaze naslouchat a vyjít vstříc jeho potřebám. 

Jaké služby u Vás klienti především hledají?

Naši klienti přicházejí s problémy jako jsou obezita, strie, celulitida, jizvy, problémy s akné, hyperhidróza… Nejdříve se věnujeme klientovi, jeho potřebám, potížím, pak přichází na řadu analýza daného problému včetně přístrojových měření. Následně je dle výsledků měření odborně sestavený postup ošetření a ten opět konzultován dopodrobna s klientem. K vytvoření účinných protokolů ošetření přispělo se svými zkušenostmi, dovednostmi mnoho odborníků, kosmetologů, biochemiků, biologů, 113 lékařů z různých částí světa, včetně mé osoby. Tyto postupy se neustále doplňují, aktualizují.  Vzhledem k používání vysoce efektivních přístrojů ( zdravotnická technika ) a lékařské kosmetiky si může klient zvolit postup, který preferuje. K problémům, přáním klientů se stavíme komplexně, včetně zhodnocení/ úpravy životosprávy, pohybové aktivity atd. Klient je jíž na začátku celého programu ví, co může očekávat.

Jaké plány máte na letošní rok? Do jakých měst byste rádi směřovali?

Agresivně pracujeme na plnění našich plánů  a ty tak postupně realizujeme. Pozitivně nás vnímají i finanční instituce a vzhledem k prověření našeho podnikatelského záměru můžeme v ČR i SR ve spolupráci s bankovními domy poskytnout našim potencionálním partnerům leasing na vybavení, a to i pro začínající partnery bez podnikatelské historie! Dalším pozitivním ohlasem je spolupráce při získání fondů z ESP. Co se týče rozšiřování sítě, ani v tomto směru nejsme zaměřeni na kvantitu, ale kvalitu. Nyní probíhají jednání s 11 potencionálními zájemci o vytvoření franchisové provozovny. Partneři v městech Brno, Olomouc, Bratislava a Košice se již připravují k otevření.

Jakou podporu potenciálním franchisantům nabízíte?

Je to samozřejmě podpořeno z naší strany maximálním úsilím. Pro každého potencionálního klienta je vypracován podnikatelský záměr, včetně přímočarého přehledu vynaložených prostředků, způsobu financování a následného příjmu, zisku. Partneři, kteří již své provozovny otevřeli, byli zaskočeni, že již druhý den po otevření provozovny měli návštěvnost klientů s vytížením v průměru na 35 %.

 Jak byste popsala trh kosmetiky v ČR a na Slovensku? Jaké jsou trendy a problémy?

 Estetická medicína a s tím úzce spjatá kosmetika zaznamenává v této době novou vlnu renesance. Na druhé straně se ve zvýšené míře selektuje kvalita ošetření a také kvalita/účinnost kosmetických přípravků, což nám jenom prospívá a jsme za to vděčni. Doba slevových portálů v oblasti krásy pomalu končí a do popředí se u téměř všech konečných klientů dostává potřeba dostat za své peníze maximálně kvalitní službu, účinné ošetření. Pokud se budete totiž rozhodovat mezi kvalitním ošetřením s kvalitní technikou a s kvalitními přípravky, které Vám Váš problém vyřeší a nízkou cenou za ošetření, které Vám nepomůže, v konečném kroku zjistíte, že ,, nízká cena ,, Vás stojí spoustu peněz a času bez jakéhokoliv výsledku.

Co říkáte na reklamu na kosmetiku?

Ze všech stran doléhající reklama na kosmetické přípravky a její rozpor s kvalitou je to samé, ovšem tady je to ještě mravenčí práce i ve vzdělávání se našich klientů. Výrobci dermo kosmetiky nemůžou vyrábět kvalitní přípravky a navíc dělat masivní reklamu, pak by tato dermo kosmetika nebyla prodejná vzhledem k extrémní ceně . I když se v médiích nepotkáte tak často s kosmetikou REJUVE, nebo RENLIVE, dámy i pánové, kteří ji vyzkoušeli při ní již setrvávají, a to v 87,3 % .Toto číslo nás také překvapilo, ale také povzbudilo na cestě za maximální kvalitou pro naše klienty.