Členská základna ČAF roste

Vzhledem k tomu, že síť splňuje podmínky České asociace franchisingu pro přijetí za řádného člena, rozšířila tak společnost Extéria právě tuto skupinu členů. V poslední době se jedná o druhý franšízový koncept, který do ČAF vstoupil. Tím doposud posledním byla fastfoodová síť Mr.Kebab ze Slovenska. Asociaci se tak zřejmě vyplácí změna strategie ve výpočtu členského poplatku, o které jsme již dříve informovali.
Společnost Extéria nabízí rady v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany. Pomáhá tedy řešit firmám otázky z této oblasti, které dle zákona řešit musí. Pro rozvoj prostřednictvím franšízingu se značka rozhodla na základě zkušeností s vlastními pobočkami, které společnost otevřela v Olomouci a ve Zlíně.
„Tyto pobočky vedli zaměstnanci naší společnosti jako vedoucí poboček. I když měli motivační složku ke mzdě za dosažené výsledky, byly tyto pobočky velmi náročné z hlediska kontroly a také zřízení a jejich provoz byl finančně velmi nákladný. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli nabídnout licenci formou franšízového podnikání, a to pod značkou Extéria - poradenská kancelář BOZP a PO,“ popisuje situaci Miloslav Ramach, jednatel firmy Extéria.
Zástupci franchisového konceptu si dali za cíl rozšířit v letošním roce pobočky do všech krajů a tím pokrýt celou Českou republiku. „Franchisantům nabídneme veškeré školení, které se týká nejen BOZP a PO, ale také v obchodních dovednostech,“ připomíná Miloslav Ramach.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.