Baterie k podnikání

Společnost LucArt Automotive, která je v domovském Polsku největším řetězcem specializujícím se na prodej motorových olejů a autobaterií, má v rámci českého trhu zatím jen velkoobchodní zákazníky. V současnosti ale plánuje expandovat do Česka prostřednictvím franšízových licencí, jejichž celkový počet zatím nechce vedení firmy specifikovat kvůli vysokému potenciálu místního trhu. „Český trh bereme stejně vážně jako polský. Nechceme zde jen vydělávat, ale hlavně vyvolat u zákazníků pocit důvěry, abychom se mohli stát nedílnou součástí trhu,“ popisuje plány jednatel společnosti LucArt Łukasz Kłosowski, s tím, že se momentálně vedou jednání s několika kandidáty. Pokud jednání dopadnou dobře, mohla by tak být v příštích měsících zřízena první česká pobočka.
Svým franšízantům vedení společnosti pomáhá například při hledání vhodného místa nové provozovny a samozřejmostí je sdílení know-how v průběhu spolupráce. Franšízanti mají rovněž přístup k interním systémům firmy a každý obchod je umístěn na největších e-portálech. Ideální kandidát by měl mít schopnost řídit vlastní podnikání a být připraven převzít za obchod plnou odpovědnost. Měl by disponovat vlastním, případně pronajatým obchodním prostorem o rozloze alespoň 50 m² a výhodou je i předchozí zkušenost z automobilového průmyslu.
Odbyt širokého sortimentu se podle Łukasze Kłosowskiho mění zejména v závislosti na ročním období. V létě se nejlépe prodávají produkty péče o vozidla, v zimě jsou zase registrovány zvýšené prodeje rohožek. Stabilním produktem, na němž franšízanti vydělávají v průběhu celého roku, jsou pak motorové oleje, filtry a auto baterie. „Analýzou specifických potřeb řidičů v závislosti na ročním období, jsme schopni udržovat ziskový byznys po celý rok,“ říká Łukasz Kłosowski.
Úspěšnost konceptu se podle vedení firmy odvíjí od detailního sledování vývoje trhu automobilových doplňků, který LucArt nutí průběžně měnit nabídku. „Testujeme neustále nové produkty, a pokud nejsou profitabilní, hledáme lepší výrobky, abychom tak franšízantům garantovali, že budou zákazníkům nabízet jen nejlepší výrobky,“ uzavírá výhodami pro franšízanty Łukasz Kłosowski.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem