Náš pes, s Husse náš pán

Více než 6 tisíc druhů krmiva pro domácí zvířata lze najít v českých e-shopech i kamenných obchodech. Češi utratí za jídlo pro svá domácí zvířata kolem 7 miliard korun ročně. Téměř tři čtvrtiny českých domácností chová doma nějaké zvíře jako domácího mazlíčka. Podle loňského průzkumu společnosti GfK ročně vydají čeští chovatelé na jednoho psa v průměru 13 tisíc korun, v případě koček či hlodavců je suma o něco nižší.
Ke svým domácím mazlíčkům se i Češi stále častěji chovají jako k rovnocennému členovi rodiny, a dbají tak na jejich kvalitní výživu. Nekrmí je již zbytky od stolu, ale pečlivě vybírají speciální krmiva nejlépe s obsahem masa a bez přidaných obilovin. Výrobci krmiv tak mají zajištěnou budoucnost, trh je stabilní a v podstatě odolný vůči krizovým obdobím. Mezi nejpopulárnější značky v Evropě patří původně skandinávská společnost Husse, jejíž franšízu si lze pořídit i u nás. Počáteční investice činí 40 – 120 tisíc Kč v závislosti na velikosti a počtu obyvatel v regionu, kde franšízantům značka nabízí exkluzivitu.
Na českém trhu se začala naplno rozvíjet od roku 2010. Husse ani v Česku není jen výrobek, je to hlavně obsluha - dovoz krmiv zákazníkovi. Konzultanti Husse pomáhají zakázníkům vybrat správné krmivo pro psa v závislosti na jejich věku, plemeni nebo hmotnosti.
Jako jediní v Evropě smějí vyvážet do USA
Právě přidaná služba k pouhému prodeji značce Husse pomáhá dosahovat stále větších mezinárodních úspěchů. V 90. letech se autor konceptu Tom Eliasson potýkal s problémy, firma málem zkrachovala. Její vedení převzal v roce 1991, pouhé 4 roky po vzniku. Jeho investice do značky nebyla z hlediska finančního nijak zásadní, Husse zachránil jeho spásný nápad dovážet krmivo na míru lidem až domů. Zdarma. V roce 1993 prodal Eliasson první franšízovou licenci, díky požadované nízké vstupní investici o zájem ze strany podnikatelů nemusel mít strach.
Po Švédsku se síť Husse rychle rozšířila do Dánska, Norska a Finska. Dnes působí ve více než 45 zemích na čtyřech kontinentech, mezi partnery značky patří 55 majitelů master franšíz, 497 jednotlivých franšízantů a přibližně 580 distributorů. Franšízová síť se vyvíjí v Srbsku, Makedonii, Slovinsku a Chorvatsku, ale i Kolumbii, Mexiku, Jižní Africe, Nigérii, Angole, na Tchaj-wanu, v Japonsku, Singapuru, Malajsii a Hong Kongu. Od loňského roku se Husse snaží získat také Spojené státy poté, co jako vůbec první evropská společnost dostala povolení z amerického ministerstva zemědělství pro vývoz potravin na tomto trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.
Švédská franšízová síť pro prodej krmiva Husse roste v celé Evropě, i v ČR už má díky 24 franšízám pokryté takřka celé území.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
V březnu to bude rok, co se Dušan Měchura stal jedním z franšízantů sítě Next Reality. Jak se mu daří a co vnímá jako hlavní výhody franšízingu?
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem