Uzeniny a maso v české síti

Prodejny masa a uzenin ve franšízové síti Uzenářství Chodura se nadále rozrůstají, letos beskydská značka otevřela nové pobočky v Újezdu u Brna či Ostravě, kde byl zahájen současně provoz nového obchodního konceptu pod názvem Chodura Market. Na 2. polovinu příštího roku má Uzenářství Chodura v plánu otevření dalších dvou prodejen s uzeninami a masem, stále ale hledá také nové franšízanty pro rozvoj své franšízové sítě. Nepreferuje přitom žádnou oblast, místo musí pouze ležet na logistických trasách.
Co by měl franšízant Uzenářství Chodura mít především? Chuť do práce. "Nadšení pro podnikání je pro nás tím nejdůležitějším aspektem, adept se ale samozřejmě musí připravit na to, že musí splnit zákonné povinnosti pro provozování prodejny jako je získání různých povolení od inspekcí včetně ČOI," říká jednatelka společnosti Hana Zapletalová s tím, že limitujícím faktorem pro větší rozvoj firmy formou franšízingu je v tuto chvíli především problém s nedostatkem kvalitních pracovníků, což se týká i zaměstnanců jednotlivých prodejen. Nový franšízant by proto měl být připravený i na budování vlastního týmu, který si musí sám najít.
Vlastní řezník a uzenář
Stejně jako mnoho dalších společností přitom franšíza Uzenářství Chodura nevyžaduje praxi v oboru ani podnikatelské zkušenosti, protože centrála poskytuje franšízantům pomoc v podobě štábu odborníků, kteří umí poradit s každým problémem ohledně masa i obchodu. "Pro samotné otevření prodejny rovněž zapůjčíme zkušený personál z našich mateřských prodejen. Náš sortiment vyžaduje pravidelné a velmi časté zásobování prodejen čerstvým zbožím. Proto je nutné, aby nové vlastní i franšízové prodejny byly na trasách logisticky zvládnutelných a také rentabilních. Vše ostatní se dá vyřešit,“ dodává Zapletalová.
Poplatek za licenci činí 300 tisíc korun, za který získají podporu pro start podnikání. Franšízanti musí sami financovat vybudování prodejny včetně zázemí, minimální investice se tak obvykle vyšplhá až ke 2 milionům korun. V daném regionu franšízor umí posoudit obchodní možnosti i vytipovat případnou konkurenci v okolí vybraného místa. Ta přitom nemusí být vždy na škodu, v případě blízkých prodejen s vybranými kvalitními prodejnami (nejen masem) naopak zaznamenává Uzenářství Chodura podle Zapletalové také rostoucí zájem ze strany zákazníků o svého konkrétního řezníka či uzenáře, což je prostor právě po tento koncept.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť retailového zboží Relay nabízí kombinaci klasické „trafiky“, občerstvení a hojně využívaných služeb. Podnikání lze začít i bez kapitálu.
Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!