Byznys s hnědočerným zlatem
![](https://img.franchising.pl/cz/84d/407/uhlim.jpg)
Rekordní zájem o uhlí vyhnal loni do závratných výšin i ceny tuhého paliva. Za jediný měsíc prodaly uhelné sklady kvůli obavám z tuhé zimy více než jindy za celý rok. Láká vás zisk z energetického průmyslu? Franšízing pronikl i tam, dlouhodobou spolupráci a podporu zavedené společnosti obchodující s „uhelným sortimentem“ nabízí u nás aktuálně společnost Uhlí Morava s.r.o. "Franšízanty nyní hledáme především v Moravskoslezském, Olomouckém a Zlínském kraji," říká ředitel společnosti Lukáš Kubín s tím, že další oblasti ČR nejsou pro prodej uhlí tak lukrativní.
Za 4 roky existence Uhlí Morava dokázala navýšit obrat společnosti až čtyřnásobně, nyní má firma celkem 7 zaměstnanců a 6 nákladních vozidel, a provozuje 3 vlastní uhelné sklady a zatím jednu franšízovou pobočku. "Každoročně se zvyšuje množství prodaného uhlí a díky přímému napojení na šachty umíme partnerům a franšízantům nabídnout bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí a poskytnout know-how pro provozování pobočky," uvádí centrála společnosti Uhlí Morava. Výhodou franšízového konceptu je podle majitelů kromě jiného fakt, že na Moravě je firma již známá a prověřená, a zákazníci k ní chovají dlouhodobou důvěru.
3 kamiony černého uhlí a 3 kamiony hnědého uhlí
Franšízantem Uhlí Morava se může stát právnická osoba nebo společnost či podnikatel OSVČ s platným živnostenským listem a DIČ. Vyžaduje se poté od něho především plnění standartu společnosti Uhlí Morava s. r. o. (skládaní uhlí pásovým dopravníkem či doprava zdarma), podílení se na plánování akcí, a vedení zákaznických databází. Na výběr mají zájemci o franšízu Uhlí Morava ze 3 druhů spolupráce. Existujícím skladům za vstupní poplatek nabízí podporu, která obsahuje vytvoření webových stránek, marketing, cílenou internetovou reklamu na Google a Seznam, reklamní plachty, letáky, zápisy a registrace pod stránky uhlí Morava.
Druhá možnost je vhodná především pro majitele vhodného areálu s potřebnou technikou. Licence v tomto případě stojí 600 tisíc korun, a zahrnuje opět vytvoření webu a cílenou reklamu. Navíc ale dostanou franšízanti 3 kamiony černého uhlí a 3 kamiony hnědého uhlí. Poslední varianta partnerství je určená pro podnikatele, kteří mají zájem o plnou podporu za strany značky Uhlí Morava, a to včetně např. pořízení potřebné techniky. Licence stojí od milionu korun, zájemcům centrála pomáhá při hledání vhodného areálu. Samozřejmostí je i u třetí možnosti franšízové spolupráce návoz základního sortimentu uhlí.
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/578/640/6b58b3ba-d9f4-49f3-9593-5c3b170edfd1.jpg)
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem