Byznys s hnědočerným zlatem

Rekordní zájem o uhlí vyhnal loni do závratných výšin i ceny tuhého paliva. Za jediný měsíc prodaly uhelné sklady kvůli obavám z tuhé zimy více než jindy za celý rok. Láká vás zisk z energetického průmyslu? Franšízing pronikl i tam, dlouhodobou spolupráci a podporu zavedené společnosti obchodující s „uhelným sortimentem“ nabízí u nás aktuálně společnost Uhlí Morava s.r.o. "Franšízanty nyní hledáme především v Moravskoslezském, Olomouckém a Zlínském kraji," říká ředitel společnosti Lukáš Kubín s tím, že další oblasti ČR nejsou pro prodej uhlí tak lukrativní.
Za 4 roky existence Uhlí Morava dokázala navýšit obrat společnosti až čtyřnásobně, nyní má firma celkem 7 zaměstnanců a 6 nákladních vozidel, a provozuje 3 vlastní uhelné sklady a zatím jednu franšízovou pobočku. "Každoročně se zvyšuje množství prodaného uhlí a díky přímému napojení na šachty umíme partnerům a franšízantům nabídnout bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí a poskytnout know-how pro provozování pobočky," uvádí centrála společnosti Uhlí Morava. Výhodou franšízového konceptu je podle majitelů kromě jiného fakt, že na Moravě je firma již známá a prověřená, a zákazníci k ní chovají dlouhodobou důvěru.
3 kamiony černého uhlí a 3 kamiony hnědého uhlí
Franšízantem Uhlí Morava se může stát právnická osoba nebo společnost či podnikatel OSVČ s platným živnostenským listem a DIČ. Vyžaduje se poté od něho především plnění standartu společnosti Uhlí Morava s. r. o. (skládaní uhlí pásovým dopravníkem či doprava zdarma), podílení se na plánování akcí, a vedení zákaznických databází. Na výběr mají zájemci o franšízu Uhlí Morava ze 3 druhů spolupráce. Existujícím skladům za vstupní poplatek nabízí podporu, která obsahuje vytvoření webových stránek, marketing, cílenou internetovou reklamu na Google a Seznam, reklamní plachty, letáky, zápisy a registrace pod stránky uhlí Morava.
Druhá možnost je vhodná především pro majitele vhodného areálu s potřebnou technikou. Licence v tomto případě stojí 600 tisíc korun, a zahrnuje opět vytvoření webu a cílenou reklamu. Navíc ale dostanou franšízanti 3 kamiony černého uhlí a 3 kamiony hnědého uhlí. Poslední varianta partnerství je určená pro podnikatele, kteří mají zájem o plnou podporu za strany značky Uhlí Morava, a to včetně např. pořízení potřebné techniky. Licence stojí od milionu korun, zájemcům centrála pomáhá při hledání vhodného areálu. Samozřejmostí je i u třetí možnosti franšízové spolupráce návoz základního sortimentu uhlí.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Po 30 letech se značka Benzina vrací na slovenský trh. Šanci k podnikání nabídne i franšízantům.
Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.
Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.
Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.
Nejčtenější

Korporátní svět nebyl nic pro něj. Svou budoucnost viděl franšízant Re/Max Štěpán Gjurič ve vlastním podnikání. Našel ji v realitách.
EU podporuje malé a střední firmy. Skrze nový grantový program jim pomáhá řešit otázky spojené s duševním vlastnictví, které často řeší i franšízy.
Franšízový koncept Qjob hledá v Česku franšízanty i zájemce o master licenci, kteří budou online propojovat firmy se zákazníky. Jaké musí splnit podmínky?
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Pandemie změnila nákupní zvyklosti Čechů a je na obchodnících, jak moc budou schopni a ochotni na ně reagovat. To ovlivní i situaci v nákupních centrech.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem