Přinášíme nový koncept PONT to go
Společnost JPServis, která stojí za sítí obchodů PONT Market, na trhu působí již více než 20 let. Jak se za tu dobu změnila Vaše branže?
Roste konkurence, ale i nároky zákazníků. Když jsme v roce 1995 začínali, tak jsme byli mezi prvními, kdo jim přinášel služby západního stylu. Naše prodejny na nádražích zářily. Ale protože konkurence nikdy nespí, postupně nás dotahovala. Rozšiřovala svou provozní dobu, modernizovala prodejny. I tak ovšem máme náskok. Právě teď začínáme naše prodejny kompletně modernizovat a měnit jejich design podle nového konceptu PONT to go, čímž opět convenience store v ČR posuneme k vyššímu standardu.
Jak se PONT Marketům v současné době na trhu momentálně daří?
Velmi dobře. Od začátku jsme kladli velký důraz na výběr lokalit pro naše prodejny. Aby byly v místech s vysokou frekvencí zákazníků, kteří potřebují rychle nakoupit základní potraviny, občerstvení, drogerii a podobně. Neustále taky rozšiřujeme sortiment a služby podle potřeb a přání zákazníků. To je základem našeho úspěchu.
Jak hustá je v současné době pobočková síť PONT Market? Jaké máte plány na její další rozšiřování?
Provozujeme téměř 30 prodejen. Všechny chceme postupně modernizovat a další nové prodejny otevírat již podle konceptu PONT to go.
Jak se Vám daří hledat nové franšízanty? Co od nich především očekáváte?
V současné době se zaměřujeme především na vlastní síť prodejen, a to i z pohledu zavádění nového konceptu PONT to go. Letos konkrétně v Havlíčkově Brodu a v Hradci Králové. Franšízový koncept máme zpracovaný a jsme připravení jej poskytnout tomu, kdo má vyhovující místo pro prodejnu PONT. To je základ, aby byl nový obchod opravdu úspěšný.
Vaší strategií je umisťovat obchody do míst s velkým pohybem lidí. Jak se vám daří nacházet stále nová a nová místa? Je jich v Česku dostatek? Neuvažujete o úpravě této strategie?
Rozhodně ne. Vhodných lokalit je u nás ještě hodně. Například se nám daří naše služby úspěšně nabízet v areálech zdravotnických zařízení nebo kancelářských komplexech. Děláme zkrátka to, co umíme, není třeba na naší strategii nic měnit.
V listopadu loňského roku jste „spojili“ své síly s dalším franšízovým konceptem – Zásilkovna.cz. Co Vás k tomuto kroku vedlo? Mají tuto možnost i Vaši franšízoví partneři?
Samozřejmě. Franšízoví partneři mohou využívat veškeré služby, které nabízíme. A co nás k tomu přivedlo? Je to další služba, kterou lidé potřebují, aby ušetřili čas. Dokonale tak zapadá do naší koncepce. Navíc jsme měli dobré zkušenosti s výdejnami zásilek z e-shopu společnosti Datart.

PŘEČTI ČLÁNKY

Rok 2019 byl pro PONT to go ve znamení modernizace a redesignu. Dveře zákazníkům však otevřely i nové pobočky, říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.
O tom, zda zájemce o podnikání pod značkou PONT to go získá franšízovou licenci, rozhoduje zejména místo, kde chce svůj obchod otevřít.
Malé prodejny potravin pomalu mizí v konkurenci supermarketů. Franšízám se však stále daří růst i díky spolupráci obchodů v síti.
Pont Market se chystá na rekonstrukci sítě obchodů s potravinami včetně Masarykova nádraží v Praze, i modernizaci loga a designu.
Síť obchodů PONT market slaví 20 let. O smůle na franšízanty i náročných zákaznících, s nimiž je třeba držet krok, hovořil zakladatel a majitel značky Marek Cagášek.
Nejčtenější

Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Počet českých firem s vlastníkem v daňovém ráji loni meziročně poklesl o téměř 6 %. Co za tím stojí?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!