Podnikání dva v jednom

Koncept takřka univerzální
Koncept takřka univerzální / Výhodu mají i zájemci, kteří již provozovali obchodní řetězec, zábavní park nebo maloobchod. S ohledem na nemalou investiční částku se od kandidáta očekává kapitálová vybavenost.
Pátek
28.09.2018
Partnerovi, který se dobře vyzná na českém trhu, nabízí exkluzivní licenci i americký řetězec Dairy Queen. Spojuje myšlenku restaurace a cukrárny v jednom.
 

Partnerovi, který se dobře vyzná na českém trhu, nabízí exkluzivní licenci i americký řetězec spojující myšlenku restaurace a cukrárny v jednom. Vlastník této značky provozuje v 28 státech na 6800 obchodních jednotek. Z konceptu samého vyplývá, že staví na rozšířeném sortimentu, kdy kromě jídel typických pro fastfoody, jako jsou hamburgery, hot dogy či klasické hranolky, nabízí i točené chlazené produkty jako například ledové šťávy z ovoce, poháry nebo mražené dorty. Další zvláštností, jíž se Dairy Queen odlišuje, je příprava každého jídla na zakázku, kterou přinese obsluha až ke stolu.

Aby byl proces udělení licence úspěšný, musí mít kandidát zkušenosti z oblasti gastronomie nebo maloobchodu. Výhodu mají i takový zájemci, kteří již provozovali obchodní řetězec, zábavní park nebo maloobchod. S ohledem na nemalou investiční částku se od kandidáta očekává kapitálová vybavenost pro vytvoření sítě Dairy Queen, skvělá znalost lokálního trhu, přístup k dodavatelským řetězcům a respekt k západním standardům služeb.

Dairy Queen provozuje několik formátů obchodních jednotek. Prvním jsou takzvané „Treat“ kiosky s nabídkou mražených desertů a specialit. Dalším typem jsou interiérové a exteriérové Express stánky, klasické „drive-in“ restaurace nebo jednotky umístěné v nákupních centrech. S úspěšnými kandidáty podepíše firma exkluzivní smlouvu na regionální zastoupení platnou 15 let s možností dalšího prodloužení, přičemž výše licenčního poplatku je stanovena individuálně podle velikosti regionu.

Obchodní partner, který jako master-franšízant bude zodpovědný za rozvoj sítě v rámci celého trhu, hradí po podpisu smlouvy dva vstupní poplatky. Jednorázový licenční poplatek "area fee", za který získává právo na rozvoj daného území, a "unit open fee," který se platí před otevřením každé nové restaurace. Poplatek za otevření jednotky Grill a Chill činí 35 tisíc dolarů, za stánek typu „Treat" zaplatí podnikatelé 15 tisíc dolarů.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015