Podnikání dva v jednom
Partnerovi, který se dobře vyzná na českém trhu, nabízí exkluzivní licenci i americký řetězec spojující myšlenku restaurace a cukrárny v jednom. Vlastník této značky provozuje v 28 státech na 6800 obchodních jednotek. Z konceptu samého vyplývá, že staví na rozšířeném sortimentu, kdy kromě jídel typických pro fastfoody, jako jsou hamburgery, hot dogy či klasické hranolky, nabízí i točené chlazené produkty jako například ledové šťávy z ovoce, poháry nebo mražené dorty. Další zvláštností, jíž se Dairy Queen odlišuje, je příprava každého jídla na zakázku, kterou přinese obsluha až ke stolu.
Aby byl proces udělení licence úspěšný, musí mít kandidát zkušenosti z oblasti gastronomie nebo maloobchodu. Výhodu mají i takový zájemci, kteří již provozovali obchodní řetězec, zábavní park nebo maloobchod. S ohledem na nemalou investiční částku se od kandidáta očekává kapitálová vybavenost pro vytvoření sítě Dairy Queen, skvělá znalost lokálního trhu, přístup k dodavatelským řetězcům a respekt k západním standardům služeb.
Dairy Queen provozuje několik formátů obchodních jednotek. Prvním jsou takzvané „Treat“ kiosky s nabídkou mražených desertů a specialit. Dalším typem jsou interiérové a exteriérové Express stánky, klasické „drive-in“ restaurace nebo jednotky umístěné v nákupních centrech. S úspěšnými kandidáty podepíše firma exkluzivní smlouvu na regionální zastoupení platnou 15 let s možností dalšího prodloužení, přičemž výše licenčního poplatku je stanovena individuálně podle velikosti regionu.
Obchodní partner, který jako master-franšízant bude zodpovědný za rozvoj sítě v rámci celého trhu, hradí po podpisu smlouvy dva vstupní poplatky. Jednorázový licenční poplatek "area fee", za který získává právo na rozvoj daného území, a "unit open fee," který se platí před otevřením každé nové restaurace. Poplatek za otevření jednotky Grill a Chill činí 35 tisíc dolarů, za stánek typu „Treat" zaplatí podnikatelé 15 tisíc dolarů.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...