Skibi Kids vstupuje do regionů
Zkušenosti s provozováním vlastních prodejen s dětským sortimentem přiměly majitele české sítě Skibi Kids k vytvoření franšízového konceptu, který jim umožňuje expandovat do všech koutů republiky. Doposud je možné obchody této značky najít jen v obchodních centrech, nyní se však chce zaměřit také na otevírání kamenných prodejen v centrech měst. „V současné době vidíme na českém trhu potenciál pro otevření 8 až 10 dalších poboček,“ prozrazuje spolumajitelka sítě Skibi Kids Kateřina Princová s tím, že momentálně probíhají jednání s potenciálními franšízanty, kteří by své obchody mohli otevřít na podzim roku 2019.
První franšízovou prodejnu otevřelo Skibi Kids v Plzni Galerii Slovany. Její majitelkou se stala Kateřina Čechurová. Jak sama přiznává, to, že je dnes franšízantkou Skibi Kids, je do jisté míry dílem náhody. „Chtěla jsem si otevřít vlastní obchod s produkty značky Reima. Obrátila jsem se tedy na vedení Skibi Kids s tím, že bych se ráda dozvěděla, jaké jsou velkoobchodní ceny tohoto outdoorového oblečení pro děti. Tehdy jsem o možnosti franšízy nic nevěděla. Nakonec jsme se po několika jednáních dohodli, že se stanu franšízantkou tohoto konceptu v Plzni,“ říká Kateřina Čechová.
Nabídka obchodů Skibi Kids zahrnuje několik druhů sortimentu zboží pro děti, a to oblečení a obuv Skibi Wear, sportovní potřeby Skibi Sport, hračky Skibi Play, doplňky do dětských pokojů Skibi Home a potřeby do školy a školky Skibi School. Otevření prodejny trvá zhruba 8 až 10 měsíců od uzavření franšízové smlouvy. Jak vysvětluje Kateřina Princová, vhodné měsíce pro otevření prodejny jsou vždy srpen, kdy startuje kolekce podzim/zima, a únor, kdy na pulty přichází kolekce jaro/léto. Součástí Skibi Kids je stále vyvíjený, moderní e-shop a vlastní informační, skladový a prodejní systém, jehož výhod využívají společně všechny pobočky.
Franšízant jako tvář obchodu
Zájemcům o franšízu poskytne franšízor mimo jiné asistenci při výběru vhodné lokality pro obchod, a to včetně jednání s majiteli nemovitostí o nájmu. Samozřejmostí je pak pomoc se zařizováním prodejny a také předání know-how potřebného nejen pro její otevření, ale také následné úspěšné vedení. V rámci franšízového balíčku zajistí poskytovatel licence také školení, nejen pro budoucího franšízanta, ale také pro jeho zaměstnance. Ta probíhají nejen před otevřením obchodu, ale také průběžně během celé doby spolupráce. Smlouvu s franšízanty podepisuje Skibi Kids na 5 až 10 let. „Naším cílem je, aby se držitel naší franšízové licence aktivně podílel na chodu své pobočky. Zákazníci by ho tak alespoň občas měli najít za jejím pultem,“ upozorňuje Kateřina Princová.
Při rozjezdu podnikání musí franšízant počítat s investicemi do kompletního zařízení a vybavení, včetně první sezónní předobjednávky zboží a také s investicí do franšízové licence Skibi Kids. Celková prvotní investice do zapojení se do franšízy, vybudování a vybavení prodejny je cca 1 až 2 milion korun podle velikosti a místa prodejny. Nutné je také mít k dispozici prostředky na pořízení a udržování skladové zásoby podle velikosti a místa prodejny ve výši zhruba 1,5 až 2 milionů korun. Franšízant by měl mít minimálně 40 procent vlastních prostředků. V průběhu spolupráce každý franšízant odvádí průběžné poplatky, jejichž výše je odvozena od jeho výše tržeb.

PŘEČTI ČLÁNKY

Americká značka GAP letos vstoupila na český trh. V dalších zemích plánuje uzavírání svých prodejen. Zachránit by ji mohli franšízanti.
Franšíza Ardon plánuje během následujících 12 měsíců rozšířit se minimálně o 2 nové prodejny s pracovní módou. Rozvíjet se chce u nás i na Slovensku.
Bulharská značka Brutale hledá v České republice franšízanty. Kolik peněz musí investovat do rozjetí svého módního byznysu?
Zapojení do chodu svých prodejen, takoví jsou franšízanti sítě Coccodrillo. Investory mezi nimi nenajdete. Jak se jí nyní daří?
Švédská módní značka H&M již působí na 74 trzích. Do konce roka chce prostřednictvím silného franšízového partnera proniknout i do zemí Střední Ameriky.
Nejčtenější

Finanční ředitelé v Česku mají po roce pandemie opatrný optimistický výhled do budoucna. Vzrostl počet těch, kteří silněji vnímají riziko kybernetických útoků.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Populární na fóru
Jedinečnost z druhé ruky
Oblečení ze second handu je vždy jedinečné. Není to jako když všichni nakupují v jednom obchodě a pak má každý to stejné oblečení. Já má ráda second hand...
Malá velikost, velký zákazník
Nabízím k převzetí franchisovou prodejnu 5.10.15. Více informací na tel. 607 975 186
Oblečení s vlastním stylem
Zdravím .poraďte jak otevřít svůj obchod cipo baxx
MZGZ neúčtuje
Příspěvek byl smazán vzhledem k reklamnímu sdělení. Redakce Franchising.cz
Jak kontaktovat poskytovatele franchisingu
Zdravím,rád bych se zeptal, jak vlastně předání mého kontaktu poskytovali franchisigu probíhá. Měl bych zájem o konkrétního poskytovatele a dozvěděl se bližší...
Luxus z jihu
lidicky krasny e shop www.hgmbizuterie.cz
Z Loun do Karlových Varů
I would like to ask you, when are you plannnig to open your new shop in Karlovy Vary. It will be take place this year? Thanks you for your answer.
Láska, vášeň i peníze
Tento koncept se mi velmi líbí a přeji Vám hodně zdaru při Vaši práci.Bc.Martina Mikšíková www.zdravetelozdravyduch.webnode.cz