Chceme členy BforB podporovat a inspirovat
Síť klubů BforB rozvíjíte prostřednictvím franšízantů. Jaké lidi do svého týmu hledáte? Jsou nějaké typy osobností, které se Vám osvědčily?
Osvědčilo se mi pracovat s lidmi, kteří rádi pracují s lidmi a dokáží je podpořit a inspirovat. Lidi, kteří rádi vedou týmy a umějí je vést, jsou ti, kteří mají v našem konceptu své místo. Jde o to, aby jim záleželo na rozvoji ostatních, nejen na jejich vlastním. Prostřednictvím toho, že pomáhají v rozvoji členům svých klubů, roste i jejich byznys. Toto je třeba uvědomit si hned na samém začátku spolupráce s námi. Druhou věcí je, že naším franšízantem by měl být člověk, který ve svém regionu chce opravdu podpořit malé a střední podnikatele a záleží mu na tom, jak se v jeho regionu žije a podniká.
Co vše má franšízant BforB na starosti?
Kromě budování podnikatelských klubů ve svém regionu je to hlavně péče o členy, aby se jim v klubu dařilo. Ruku v ruce s tím jde vzdělávání členů v tom, jak nejlépe mohou využít členství ve svůj prospěch. Nedílnou součástí jejich práce je pak lokální marketing zaměřený na rozšiřování jejich členské základny, protože jsou to právě členové, kdo pomáhají franšízantům k úspěchu. Naším cílem je, aby jeden klub BforB měl 15 až 25 členů.
Na čem Vaši franšízanti vydělávají?
Příjem franšízantů se přímou úměrou odvíjí od počtu členů v jejich klubech a jimi placených ročních členských příspěvků. Důležité je si uvědomit, že spokojený člen své členství rád prodlouží a navíc do klubů prostřednictvím doporučení přivádí i nové členy. Některé naše franšízy dosahují opravdu výborných výsledků, co se obnovy členství týká. Není výjimkou, že některé kluby dosahují až 80% obnovení členství. To je pak pro jejich majitele velmi zajímavým příjmem, se kterým mohou počítat do budoucna. Důkazem toho, že s námi malí a střední podnikatelé rádi spolupracují dlouhodobě, jsou členové, kteří s námi zlepšují podnikatelské prostředí v České republice již od roku 2010.
Jaká je vůbec vize BforB a jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Stručně řečeno je to dlouhodobá aktivní spolupráce mezi podnikateli, spolehlivost, důvěra a prostor pro osobní komunikaci. To jsou hodnoty, na kterých BforB staví nejen u nás, ale také ve světě. Co se týče dalších plánů, možná se budu opakovat, ale je to rozšiřování podnikatelské základny ve spolupráci s kvalitními franšízanti. Pravdou totiž je, že čím více lidí bude nakloněno spolupráci založené na hodnotách, které v BforB zastáváme, tím lépe se bude v České republice podnikat.
Pro které lokality momentálně hledáte nové franšízanty?
Aktuálně je to určitě Plzeň, kde nabízíme k prodeji franšízu, která má již svůj základ v podobě 12 členů. Nový plzeňský franšízant tak nebude muset začínat zcela od nuly a bude moci navázat na naše dosavadní působení v tomto regionu. Další oblastí, která nás zajímá, je Středočeský kraj, který díky své velikosti skýtá pro franšízového partnera velký potenciál. Nedávno jsme otevřeli podnikatelský klub BforB v Ústí nad Labem, kde vzniká velmi zajímavá podnikatelská základna. To vše ve spolupráci s místním coworkingovým centrem Node5, za nímž stojí známý český podnikatel Martin Hausenblas. V této spolupráci vidíme velkou budoucnost v Ústeckém kraji, myslím si tedy, že je ten nejvyšší čas, abychom zde našli šikovného franšízanta, pro kterého bude podpora místní podnikatelské komunity důležitá.
Buď a nebo / „Zájemci o franšízu BforB se mohou rozhodnout, o jakou licenci mají zájem. K dispozici jsou jim dva typy – MINI a STANDARD. Licence MINI jim umožňuje otevřít 3 podnikatelské kluby, v rámci licence STANDARD jich je pak 5. Se zvoleným typem licence souvisí i její cena," dodává Kamila Zárychtová, držitelka master-licence pro Českou republiku. PŘEČTI ČLÁNKY
BforB slaví 15 let v Česku
/28.04.2025
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
McDonald’s stále rozšiřuje síť restaurací. V lednu otevřela dveře zákazníkům nová pobočka v pražském Karlíně. Jak těžké je stát se franšízantem této značky?