Chceme členy BforB podporovat a inspirovat
Síť klubů BforB rozvíjíte prostřednictvím franšízantů. Jaké lidi do svého týmu hledáte? Jsou nějaké typy osobností, které se Vám osvědčily?
Osvědčilo se mi pracovat s lidmi, kteří rádi pracují s lidmi a dokáží je podpořit a inspirovat. Lidi, kteří rádi vedou týmy a umějí je vést, jsou ti, kteří mají v našem konceptu své místo. Jde o to, aby jim záleželo na rozvoji ostatních, nejen na jejich vlastním. Prostřednictvím toho, že pomáhají v rozvoji členům svých klubů, roste i jejich byznys. Toto je třeba uvědomit si hned na samém začátku spolupráce s námi. Druhou věcí je, že naším franšízantem by měl být člověk, který ve svém regionu chce opravdu podpořit malé a střední podnikatele a záleží mu na tom, jak se v jeho regionu žije a podniká.
Co vše má franšízant BforB na starosti?
Kromě budování podnikatelských klubů ve svém regionu je to hlavně péče o členy, aby se jim v klubu dařilo. Ruku v ruce s tím jde vzdělávání členů v tom, jak nejlépe mohou využít členství ve svůj prospěch. Nedílnou součástí jejich práce je pak lokální marketing zaměřený na rozšiřování jejich členské základny, protože jsou to právě členové, kdo pomáhají franšízantům k úspěchu. Naším cílem je, aby jeden klub BforB měl 15 až 25 členů.
Na čem Vaši franšízanti vydělávají?
Příjem franšízantů se přímou úměrou odvíjí od počtu členů v jejich klubech a jimi placených ročních členských příspěvků. Důležité je si uvědomit, že spokojený člen své členství rád prodlouží a navíc do klubů prostřednictvím doporučení přivádí i nové členy. Některé naše franšízy dosahují opravdu výborných výsledků, co se obnovy členství týká. Není výjimkou, že některé kluby dosahují až 80% obnovení členství. To je pak pro jejich majitele velmi zajímavým příjmem, se kterým mohou počítat do budoucna. Důkazem toho, že s námi malí a střední podnikatelé rádi spolupracují dlouhodobě, jsou členové, kteří s námi zlepšují podnikatelské prostředí v České republice již od roku 2010.
Jaká je vůbec vize BforB a jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Stručně řečeno je to dlouhodobá aktivní spolupráce mezi podnikateli, spolehlivost, důvěra a prostor pro osobní komunikaci. To jsou hodnoty, na kterých BforB staví nejen u nás, ale také ve světě. Co se týče dalších plánů, možná se budu opakovat, ale je to rozšiřování podnikatelské základny ve spolupráci s kvalitními franšízanti. Pravdou totiž je, že čím více lidí bude nakloněno spolupráci založené na hodnotách, které v BforB zastáváme, tím lépe se bude v České republice podnikat.
Pro které lokality momentálně hledáte nové franšízanty?
Aktuálně je to určitě Plzeň, kde nabízíme k prodeji franšízu, která má již svůj základ v podobě 12 členů. Nový plzeňský franšízant tak nebude muset začínat zcela od nuly a bude moci navázat na naše dosavadní působení v tomto regionu. Další oblastí, která nás zajímá, je Středočeský kraj, který díky své velikosti skýtá pro franšízového partnera velký potenciál. Nedávno jsme otevřeli podnikatelský klub BforB v Ústí nad Labem, kde vzniká velmi zajímavá podnikatelská základna. To vše ve spolupráci s místním coworkingovým centrem Node5, za nímž stojí známý český podnikatel Martin Hausenblas. V této spolupráci vidíme velkou budoucnost v Ústeckém kraji, myslím si tedy, že je ten nejvyšší čas, abychom zde našli šikovného franšízanta, pro kterého bude podpora místní podnikatelské komunity důležitá.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Finanční skupina Partners loni dosáhla obratu pět miliard korun. Letos se zaměřuje na vyšší dostupnost bankovních služeb růstem počtu poboček Partners Banky.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Příprava na praktický život dnes vyžaduje dobrou znalost technologií. Franšíza EDU3D přichází s konceptem volnočasových aktivit, které s nimi nejen děti naučí pracovat.
Zajímají vás nové franšízové koncepty? Určitě navštivte Franchise Expo 3. dubna 2025 v Budapešti.