Nové trhy i programy
Jedním ze zásadních kroků, které franšízová síť Fitness Food Menu v loňském roce podnikla, byl vstup na německý trh. Zde získali dva franšízové partnery, a to ve Zwickau a Drážďanech. Jak říká spolumajitel značky Tomáš Volf, Německo je pro Fitness Food Menu úplně novým trhem, na kterém momentálně sbírá zkušenosti. A to právě za pomoci tamních partnerů. „V současné době jsme ve fázi připravování německého trhu na tzv. systémové stravování. Faktem totiž je, že u našich západních sousedů tento způsob stravování není rozvinutý. Naším úkolem je tak zákazníky zde přesvědčit o tom, že stravování prostřednictvím našich pokrmů je kvalitní a pro ně přínosné,“ vysvětluje Volf.
Společnosti se také povedlo najít master-franšízového partnera na polském trhu, se kterým podepsala smlouva o rozvoji sítě na území Polska. Úspěchu se pak dočkala i na Slovensku. „Zde jsme v Prešově navázali spolupráci se zkušeným podnikatelem z oblasti gastronomie, který se stal naším franšízantem a otevřel si výrobnu Fitness Food Menu,“ říká Tomáš Volf s tím, že k dnešnímu dni funguje na území Slovenska 7 franšízových výroben, které obsluhují 39 měst. Na domácím českém trhu pak působí 13 franšízantů, kteří ze svých výroben dodávají pokrmy Fitness Food Menu do 94 měst. „Česko je pro nás stále nejzásadnějším trhem, na kterém se nám daří kontinuálně růst. A to o 15 až 18 % ročně,“ doplňuje franšízor s tím, že velkou pozornost firma věnuje stabilizaci nových franšízantů v síti, a to jak hospodářské, tak kvalitativní.
Tomu napomáhá i nový nutriční software, kterým Fitness Food Menu distribuuje vlastní recepty svým franšízantům. S tím souvisí i interní servisní aplikace Fitness Food Management systém. To vše umožňuje v síti lépe monitorovat kvalitu výroby, která je pro celý tento koncept stěžejní. S cílem srovnat a zvýšit kvalitu nabízených produktů a zároveň snížit náklady spojené s nákupem surovin pro vlastní výrobu a franšízanty, vytvořila centrála Fitness Food Menu centrálního výrobce. Ten v současné době vyrábí pod brandem FFMenu zhruba 35 produktů, například proteinové těstoviny nejrůznějších druhů.
S kvalitou produktů souvisí také technologie, které jsou využívány ve výrobě. A toho si je vědomo i vedení Fitness Food Menu. V letošním roce tak bude do poboček svých franšízantů dodávat nejnovější technologie pro úpravu a zpracování pokrmů v podobě nových konvektomatů a šokovacího zařízení. Zejména nové konvektomaty usnadní franšízovým partnerům výrobu a zajistí stejnou kvalitu ve všech výrobnách. Jsou totiž centrálně řízené programovým nastavením franšízora, a to pro všechny členy sítě shodně. „Cena námi dodávaného vybavení do franšízových poboček se pohybuje kolem 1 milionu Kč. Franšízant toto nové vybavení neplatí jako investici, ale získává ho formou operativního leasingu, s čímž souvisí i servis, který mu po celou dobu užívání zajišťujeme my,“ vysvětluje Tomáš Volf.
Značka Fitness Food Menu pracuje také na rozšiřování své nabídky, aby její franšízanti mohli uspokojit potřeby a požadavky co nejširšího spektra zákazníků. Loni v dubnu uvedla na trh nový stravovací program nazvaný Fitness Food Performance, díky němuž momentálně nabízí pět typů menu, ze kterých si mohou zákazníci vybrat. Nově uvedený stravovací program je ideální zejména pro výkonnostní sportovce či manažery s vysokým pracovním nasazením, kteří chtějí podpořit svůj výkon. A to jak ve sportu, tak i v práci.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.