Šance na úspěch v kosmetickém průmyslu
Portfolio společnosti Collagen Cocktail se rozšířilo o nové produkty. O jaké konkrétně jde a pro jakou skupinu zákazníků jsou určené?
Je to pravda, opravdu se nabídka naší značky rozrůstá. Současné produkty tvoří koncentráty se třemi různými příchutěmi a anti-agingové přípravky. Pracujeme na rozšíření a představení tří nových výrobků. Zeštíhlující přípravek, který pomáhá s úbytkem hmotnosti, kloubní doplňky a instantní káva budou již velmi brzy součástí naší nabídky. Základem všech těchto produktů je samozřejmě kolagen, ale také inovativní neutrální ingredience, které se již osvědčily v západní Evropě a v celé řadě dalších zemí, nicméně v Maďarsku a regionu střední a východní Evropy ještě nejsou tak rozšíření. Cílová skupina pro naše produkty určené k podpoře snižování váhy a doplňků stravy je velmi široká, protože jsou to muži i ženy ve věku 20 až 80 let, kdo vyhledává způsob, jak shodit přebytečná kila, nebo bojovat s bolestmi kloubů. Všechny naše nové výrobky budou veřejnosti představeny před létem 2020. První z nich, kterým je právě přípravek na hubnutí, je již dostupný v online obchodech. Během roku plánujeme také zahájit spolupráci se sítěmi drogerií a také velkoobchodníky, což, jak doufáme, by mělo zvýšit naše tržby.
Dojde v důsledku rozšíření sortimentu k nějakým změnám v obchodních podmínkách a v podmínkách pro spolupráci s partnery? Stále bude úvodní investice pro franšízanty, kteří by se rádi přidali do sítě Collagen Cocktails, činit oněch 10 tisíc eur?
Podmínky zůstávají stejné. Úvodní investice je stále 10 tisíc eur, protože velkou část tvoří marketingové náklady, které dnes nezahrnují již jen 2, ale 3 výrobky Collagen Cocktails. Zanedlouho jich tedy bude pět. Financování výrobků tvoří menší část investice.
Jakou, na základě Vašich zkušeností, vidíte sezónnost v prodeji produktů v online obchodech?
Stejně jako snad v každém segmentu, je i u nás nejúspěšnějším obdobím v roce jeho čtvrtý kvartál. Nicméně je třeba říci, že podnikání v oblasti krásy a zdraví je stále rostoucím odvětvím se zvětšující se poptávkou. Díky tomu je obrat velmi intenzivní také na jaře a poměrně stabilní v letních a podzimních měsících.
Jak se zájemci mohou stát obchodními partnery Collagen Cocktails? Jaké podmínky musí budoucí partnery Vaší sítě splnit?
V ideálním případě má náš potenciální budoucí partner zkušenosti z beauty byznysem, podnikatelského ducha a alespoň minimální obchodní zkušenosti. Rádi přivítáme všechny zájemce o podnikání, podnikatele, investory a poskytovatele služeb v oblasti krásy.
Jaké máty plány do budoucna?
Postavení značky na domácím maďarském trhu je velmi silní, proto se chceme zaměřit na expanzi na trzích v sousedních zemích a jako je Česká republika, Slovensko a Polsko. Díky rozšiřování portfolia chceme dlouhodobě upevnit postavení značky Collagen Cocktails a prorazit na český, slovenský a polský trh o mnoho intenzivněji.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?
Nové projekty a výzvy i meziroční růst. Takový byl loňský rok pro Yves Rocher. Co na spolupráci s touto kosmetickou značkou franšízanty láká?
Hybridní auta a hybridní pohon. Témata, o kterých se dnes často hovoří. Co však hybridní laky na nehty? Obchody s nimi chce na trh přivést franšíza Semilac.
„V současné době se soustředíme na vylepšení stávající sítě, obchody tak postupně rekonstruujeme do nejnovější podoby," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.