Funkčnost konceptu jsme sami otestovali
Na jaře letošního roku jste spustili nabídku franšízových licencí Speciálního pekařství Smajlík. S jakými reakcemi ze strany potenciálních franšízantů jste se od té doby setkali?
Díky tomu, že jsme nabídku zveřejnili na Vašem portálu a také na zájmových portálech, které se zabývají celiakii, tak jsme vstoupili do jednání s několika potenciálními zájemci. S některými z nich jsme se také dohodli a podepsali rámcové smlouvy. V letošním a příštím roce se tedy rozrosteme, z čehož máme velkou radost. Náš projekt totiž má hlavně filantropický rozměr.
Můžeme se tedy těšit na první franšízové pobočky?
Ano, již v současné době připravujeme otevření tří středisek se třemi různými partnery z jiných koutů republiky. Tedy z míst, kde bychom bez franšízové formy jen těžko sami provozovny řídili.
Jací by měli být franšízanti Vašeho konceptu?
Náš obchodní partner by měl být především zapálený, tak jako my sami. Nejde o žádný mega výnosný byznys, ale prostor pro zajímavé uživení pro toho, kdo chce pomáhat lidem se zdravotním znevýhodněním a také s dietou. Což jsou také podmínky získání licence.
Investice do rozjetí pobočky činí cca 200 tisíc korun. Co všechno zahrnuje? Co vše za své finance mohou franšízanti očekávat?
Investice od 200 tisíc Kč je hlavně v oblasti efektivního vybavení provozovny. Od nás partner získává kompletní know-how např. v podobě systému HCCP, analytického systému, smluvních vztahů s dodavateli, výpomoc se zavedením a startem, a hlavně marketingovou podporu, která je také významnou částí našeho úspěchu a díky hlavnímu zaměření naší společnosti jí také dobře umíme.
Zákaznická skupina vašeho pekařství je poměrně specifická. Je podle Vás v Česku dostatečná kupní síla v této oblasti?
To máte pravdu. Právě proto jsme nejprve otevírali dvě vlastní provozovny, abychom ověřili funkčnost konceptu. Víme, že provozovnu není možné otevřít kdekoliv. Aby byla schopná dostatečného ekonomického výkonu, tak doporučujeme minimálně krajská města, která jsou přirozenými metropolemi regionů. V takovém případě je potenciální počet zákazníků dostatečný a model je funkční.

PŘEČTI ČLÁNKY

Síť prodejen tabáku a tisku Traficon chce letos otevřít 10 prodejen v novém designu. Renovací projdou i straší pobočky provozované na bázi franšízy.
První pobočka partnerské sítě prodejen Můj obchod v novém kabátu byla otevřena v Praze na Náměstí Míru., následovat by měly další.
Franšízové speciální pekařství Smajlík otevře zanedlouho novou provozovnu. Co rozhodlo o tom, že ji centrála otevře ve vlastní režii?
Speciální pekařství Smajlík se rozrůstají. Franšízové pobočky najdou zákazníci již i v Ostravě a v Praze.
Speciální pekařství Smajlík je zaměřeno zejména na celiaky a lidi s potravinovou alergií. Franšízantům nabízí nulový poplatek po dobu minimálně 10 let.
Nejčtenější

Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!