BforB podporuje podnikatele v regionech
Za uplynulých 10 let se z Business for Breakfast (BforB) stala v podstatě největší eventová agentura v zemi, která v nejrůznějších koutech republiky pořádá měsíčně průměrně 120 akcí měsíčně, všechny se zaměřením na rozvoj podnikání a růst členů jejich klubů. A právě organizaci takových setkání a otevíráno nových podnikatelských klubů ve svých regionech mají na starosti franšízanti tohoto původem britského konceptu. „Z 90 % se jedná o pravidelná klubová setkání, podnikatelské snídaně. Ten zbytek jsou akce klubového charakteru, které se pořádají regionálně nebo celorepublikově a jejich účelem je vytvořit pro členy BforB prostředí, ve kterém se mohou setkat napříč kluby a navázat kvalitní obchodní vztahy a rozvinout obchodní potenciál,“ vysvětluje zakladatelka BforB v České republice Kamila Zárychtová.
Právě budování kvalitních dlouhodobých obchodních kontaktů a vztahů je hlavním cílem, který podnikatelské kluby BforB mají. Podle Kamily Zárychtové k jejich budování a rozvíjení přispívají právě pravidelná setkávání se stejnými lidmi, tedy členy klubů. Díky nim totiž získávají příležitost otevřeně komunikovat s dalšími členy a také říci i o to, co právě potřebují. A nemusí to být jen zakázky a doporučení. V průběhu roku si členové klubu vzájemně pomáhají řešit problémy týkající se zaměstnanců nebo vedení firmy. „Jako člena vás vaši další kolegové propojí s lidmi, které zrovna potřebujete, poradí vám, inspirují vás, obohatí vás svým úhlem pohledu a v neposlední řadě vás na základě dobré zkušenosti doporučí jako dobrého dodavatele svému okruhu lidí,“ doplňuje Zárychtová.
Komunikace a podpora
BforB mají největší zastoupení v Praze, kde funguje 13 podnikatelských klubů. Druhým nejsilnějším regionem je Brno, kde se podnikatelé setkávají v 10 klubech. Zde je možné se také účastnit odpoledního klubu anebo Ladies klubu. Ale i v jiných regionech mají zájemci o členství na výběr – v Ostravě, stejně jako v Olomouckém kraji, se podnikatelé podporují v 5 klubech. Další pak fungují v Plzni, Hradci Králové, Pardubicích, Litomyšli, Ústí nad Labem, Rožnově pod Radhoštěm, Českých Budějovicích a dalších městech. Jak Kamila Zárychtová prozrazuje, do budoucna by ráda viděla v každém okresním městě, kde by za pomoci franšízových partnerů společně vytvořili prostředí, kde se mohou podporovat na lokální úrovni zejména malí a střední podnikatelé. „Naší snahou je vytvořit podporu v podobě sdílených informací, kontaktů, doporučení a inspirace, aby se jim v regionech lépe podnikalo a byli úspěšní a měli to v podnikání alespoň o trošku jednodušší,“ dodává.
A jak vypadají ideální kandidáti na držitele franšízové licence BforB? Jak Kamila Zárychtová upozorňuje, nejdůležitější je mít chuť otevřít si podnikatelský klub BforB. Důležitou roli pak hrají komunikační dovednosti, protože jde o práci s lidmi a pro lidi. Nezbytná je však víra ve smysl BforB a jeho fungování.
Pomoc v regionech / Dnes lze v České republice najít BforB ve 20 různých městech. A to nejen v těch velkých. Velký potenciál vidí vedení BforB v okresních městech. V současnosti kluby fungují například v Rožnově pod Radhoštěm, Novém Jičíně nebo Náchodě. PŘEČTI ČLÁNKY
BforB slaví 15 let v Česku
/28.04.2025
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?