Investice do franšízového obchodu Original Marines se pohybuje kolem 25.000,- Kč na metr čtvereční prodejní plochy.
Středa
23.09.2009
Na podzim se původem italská franchisová síť rozrůstá o tři nové obchody, míří do Prahy a Brna.
 

Franšízový řetězec Original Marines, který se zaměřuje především na dětskou módu, se v Česku rozrůstá o tři nové prodejny. Jedna se otevírá na hlavním vlakovém nádraží v Praze, zbylé dvě budou v obchodních centrech Olympia Královo Pole v Brně. Koncept to uvádí na svém webu. Celkem se tak franšíza, která svůj první obchod v Česku otevřela v Praze v březnu 2005, rozroste na devět provozoven.

Koncept pro 75.000 potenciálních zákazníků

Koncept je navržen pro místa s minimálně 75.000 potenciálními zákazníky. Investice na pokrytí nákladů spojených s vybavením a zařízením obchodu se pohybuje kolem 25.000,- Kč na metr čtvereční prodejní plochy. Předpokládaný obrat je v průměru 50.000 až 150.000,- Kč na metr čtvereční plochy ročně.

Ve světě přes 700 obchodů

Po celém světě má značka přes 720 obchodů, drtivá většina z nich je přitom v domácí Itálii. Koncept vznikl v roce 1980. V Česku se chce koncept dál rozvíjet a nabízí několik lokalit i v regionech, většinou krajských městech.