Součást komunity / Koncept BforB je založen na podpoře, a to nejen členů jednotlivých klubů, ale i samotných franšízantů. Díky pravidelným setkáním si mohou mezi sebou vyměňovat tipy a rady, jak jejich franšízu co nejefektivněji rozvíjet.
pondělí
04.11.2019
V uplynulém roce si podnikatelé v klubech Business for Breakfast pomohli k zakázkám za 196 milionů korun. Franšíza chce dále růst do okresních měst.
 

Franšíza BforB zaměřená na rozvoj networkingu funguje v České republice již 10 let. Za tu dobu se z ní, dle spoluzakladatelky tohoto britského konceptu Mel Fisher, stala jedna z nejlépe fungujících zemí, ve kterých BforB prostřednictvím master-franšízové licence působí.

Největší zastoupení má BforB díky svým franšízantům v Praze, kde momentálně funguje 13 podnikatelských klubů, a v Brně, kde klubů funguje 10. Franšízanti však BforB rozvíjí téměř ve všech krajích České republiky. Vzhledem k tomu, že cílem tohoto konceptu je prostřednictvím doporučení, sdílení informací, kontaktů a inspiraci pomáhat malým a středním podnikatelům v rozvoji v místech, kde působí, je podle ředitelky Business for Breakfast Česká republika Kamily Zárychtové třeba, aby se počet franšíz, a tím i klubů, i nadále zvyšoval. O tom, jak toho dosáhnout, má vedení sítě jasné představy.

„Chceme BforB dostat do všech okresních měst, protože v nich vidíme silný potenciál. Stále tak hledáme a objevujeme nové lokality, ve kterých bychom mohli přispět k rozvoji tamní podnikatelské komunity. Zároveň dáváme šanci samotným podnikatelům se na expanzi BforB aktivně podíle, ať už jako franšízanti nebo manažeři klubů. Také s jejich pomocí bychom rádi v brzké době dosáhli počtu 1 500 aktivních členů BforB, protože čím víc nás bude, tím více doporučení získáme. A to je to, o co nám jde. Budovat kvalitní obchodní vztahy na základě doporučení,“ představuje vizi BforB do dalších let Kamila Zárychtová. 

Pro zájemce o franšízu je dobrou zprávou, že prostor pro další rozvoj tak na českém trhu je. Vždyť u nás je více jak 70 okresních měst. Ve většině z nich mohou fungovat 1 až 2 podnikatelské kluby, v těch větších jich může být i více. Například v Praze má BforB ambici mít minimálně 20 podnikatelských klubů. Potenciál pro franšízanty, kteří nejen že díky podnikání pod značkou Business for Breakfast mohou vydělávat, ale zároveň pomáhat ve zlepšování atmosféry podnikání u nás, je tudíž ještě velký.


Příležitost k setkávání / Za 10 let fungování se z BforB stala v podstatě největší eventová agentura v zemi, jejíž franšízoví partneři v nejrůznějších koutech republiky pořádá měsíčně průměrně 120 akcí měsíčně.