Byznys za miliony
Franšíza BforB zaměřená na rozvoj networkingu funguje v České republice již 10 let. Za tu dobu se z ní, dle spoluzakladatelky tohoto britského konceptu Mel Fisher, stala jedna z nejlépe fungujících zemí, ve kterých BforB prostřednictvím master-franšízové licence působí.
Největší zastoupení má BforB díky svým franšízantům v Praze, kde momentálně funguje 13 podnikatelských klubů, a v Brně, kde klubů funguje 10. Franšízanti však BforB rozvíjí téměř ve všech krajích České republiky. Vzhledem k tomu, že cílem tohoto konceptu je prostřednictvím doporučení, sdílení informací, kontaktů a inspiraci pomáhat malým a středním podnikatelům v rozvoji v místech, kde působí, je podle ředitelky Business for Breakfast Česká republika Kamily Zárychtové třeba, aby se počet franšíz, a tím i klubů, i nadále zvyšoval. O tom, jak toho dosáhnout, má vedení sítě jasné představy.
„Chceme BforB dostat do všech okresních měst, protože v nich vidíme silný potenciál. Stále tak hledáme a objevujeme nové lokality, ve kterých bychom mohli přispět k rozvoji tamní podnikatelské komunity. Zároveň dáváme šanci samotným podnikatelům se na expanzi BforB aktivně podíle, ať už jako franšízanti nebo manažeři klubů. Také s jejich pomocí bychom rádi v brzké době dosáhli počtu 1 500 aktivních členů BforB, protože čím víc nás bude, tím více doporučení získáme. A to je to, o co nám jde. Budovat kvalitní obchodní vztahy na základě doporučení,“ představuje vizi BforB do dalších let Kamila Zárychtová.
Pro zájemce o franšízu je dobrou zprávou, že prostor pro další rozvoj tak na českém trhu je. Vždyť u nás je více jak 70 okresních měst. Ve většině z nich mohou fungovat 1 až 2 podnikatelské kluby, v těch větších jich může být i více. Například v Praze má BforB ambici mít minimálně 20 podnikatelských klubů. Potenciál pro franšízanty, kteří nejen že díky podnikání pod značkou Business for Breakfast mohou vydělávat, ale zároveň pomáhat ve zlepšování atmosféry podnikání u nás, je tudíž ještě velký.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízová síť prochází vizuální proměnou, rozšiřuje služby a digitalizuje. Konkurenceschopnost tak posílí všechny pobočky.