Milionový byznys díky doporučení
Obchodní koncept Business for Breakfast (BforB) je založený zejména na vedení podnikatelských klubů a organizaci networkingových snídaní. Proto pro ně uplynulé měsíce nebyly zrovna nejlehčím obdobím. I tak se jim ale společně podařilo zorganizovat 416 klubových setkání BforB. Ne všechna však mohla proběhnout v klasickém formátu, část z nich musela být zorganizována online.
„Ukázalo se, že i online nám má co nabídnout. Tím, že jsme byli donuceni dělat věci jinak, vznikly nové projekty, které bychom asi nezrealizovali. V březnu se naši členové mohli díky onlinu podívat do různých klubů BforB v rámci akce ‚Březen, na online návštěvu vlezem‘. Vznikl nám První networkingový online klub, ve kterém se mohli nejen propojit s podnikateli z celé České republiky, ale i načerpat nové informace v nejrůznějších oblastech jako napříkladnábor zaměstnanců a kolegů, zdokonalit se v obchodních dovednostech, v rétorice, nebo objevit sílu LinkedIn,“ prozrazuje zakladatelka a ředitelka BforB Česká republika Kamila Zárychtová s tím, že rozvíjet se tak mohli nejen členové, ale i samotní franšízanti.
Manažer vs. franšízant
Těch u nás v současné době působí 6 a na trhu funguje více jak 20 podnikatelských klubů v 8 městech. Cílem franšízora je jejich zastoupení v Česku posílit tak, aby šanci těžit z přínosů klubů mělo stále více malých a středních podnikatelů a živnostníků. Zájemcům o podnikání pod hlavičkou BforB nabízí 2 možnosti. Nemusí si nutně pořizovat franšízovou licenci, ale mohou se stát Manažery klubu. Ti si mohou otevřít jeden klub ve svém městě, čímž podpoří nejen svoji práci nebo podnikání, ale i místní podnikatele, kterými jsou obklopeni.
K dispozici je ale i „klasická“ franšízová licence, která umožní jejímu držiteli otevřít si ve svém regionu více jak 1 podnikatelský klub. Investice do franšízy BforB se pohybuje od 200 tisíc Kč s ohledem na velikost regionu, ve které chce franšízant podnikat. Franšízanti BforB mají možnost otevírat i online kluby. Těžit mohou z toho, že veškeré procesy, které jsou pro spuštění takového klubu nezbytné, již nastavila a otestovala centrála. Franšízoví partneři se tak mohou opřít o její zkušenosti a doplnit své klasické kluby o ty online. Každý franšízant si může založit dle své licence určitý počet klubů.
Vizitka BforB
- Původ franšízy: Velká Británie
- Česká republika:
- 12 let na trhu
- 8 měst
- 7 vlastních poboček
- 6 franšízových partnerů
- +200 členů
- Cena franšízové licence 200 tis. Kč

PŘEČTI ČLÁNKY

S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nová franšíza v Plzni a příležitost spolupracovat s Business for Breakfast i bez nutnosti zakoupení franšízové licence. Takové jsou plány tohoto původem britského konceptu u nás.
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.