Malí i velcí klienti / Síť odborníků sdružených v rámci sítě Extra Služby je zaměřena hlavně na stěhovací služby, úklidové služby a servisní a údržbářské práce takzvaných hodinových manželů. Své profesní služby poskytuje tato síť nejen soukromým osobám, ale i firmám, společnostem, podnikům či úřadům.
Středa
11.12.2019
Potenciál franšízového konceptu Extra Služby stále častěji objevují větší investoři. Zájem přichází i ze zahraničí.
 

Zpočátku se značka Extra Služby na domácím trhu rozvíjela zejména prostřednictvím živnostníků a malých podnikatelů, kteří chtěli na cestě k úspěchu využít sílu konceptu, který má dlouholeté zkušenosti v podnikání. Postupně se řady držitelů licencí pro koncepty Extra Stěhování, Extra Manžel a Extra Uklízení, jež franšíza Extra Služby zastřešuje, rozrostly natolik, že potenciál know-how majitelů sítě objevili i větší investoři a podnikatelé, kteří chtěli prostřednictvím franšízy často rozšířit portfolio svých služeb. A právě na ně momentálně poskytovatel licence Extra Služby cílí.

Nebyli to však jen oni, kdo odhalil profitabilitu tohoto byznysu. Jeho majitel Radek Straka se po řadě jednání s tuzemskými bankami o možnostech podpory podnikání pro své franšízanty dočkali úspěchu. „Ve spolupráci s jednou českou bankou tak vznikl program StartUp pro zájemce a začínající podnikatele o naše franšízové licence, který jim pomůže s financováním rozjezdu jejich působení pod hlavičkou Extra Služby. Využít jej mohou zájemci o všechny typy licencí, které nabízíme,“ říká Radek Straka.

V rámci všech tří konceptů, tedy Extra Stěhování, Extra Manžel a Extra Uklízení, si mohou uchazeči o licenci vybrat ze tří typů balíčků, a to Živnostník, Podnikatel a Investor. Od sebe se liší nejen finanční náročností počáteční investice a ziskovostí, ale také počtem licencí, jež v jejich rámci získají. Balíček Živnostník obsahuje jednu, Podnikatel 5 a Investor 15 licencí. „Od 1. ledna 2020 spouštíme v rámci každého typu balíčku ještě novou variantu pro franšízanty, kteří nemají dostatečné finance, nebo nám prostě na samém začátku nevěří,“ prozrazuje Radek Straka s tím, že tito zájemci zaplatí o mnoho nižší vstupní poplatek, franšízor je vybaví a následně mu budou platit pouze za každou staženou zakázku z databáze franšízora. Smlouva s franšízanty je uzavírána na 5 let s možným prodloužením. Návratnost investice se u všech tří konceptů pohybuje v horizontu 18 až 24 měsíců. Samozřejmě za předpokladu, že bude franšízant dodržovat instrukce franšízora ohledně rozvoje a řízení jeho byznysu.   

Ambice růstu se však v případě Extra Služeb neomezuje jen na expanzi v Česku. Rozšířit koncept chce i za jeho hranice. Mezi trhy, o které stojí, patří v současnosti zejména Slovensko, Polsko, Rakousko a Německo. „Jednáme již s několika zájemci o licence, nicméně finální rozhodnutí nechceme uspěchat. Naším cílem je najít takového partnera, který bude síť rozšiřovat na celém trhu. Proto si musíme být stoprocentně jistí, že byznys plán, tak jak je pro zahraniční partnery nastaven, dává smysl nejen nám, ale i jim. Jen tak totiž bude možné dosáhnout stabilního růstu bez zbytečného pochybování o nastavení celého systému. Samozřejmě, nějaký čas pak také zabírají administrativní záležitosti spojené zejména s legislativou platnou v dané zemi,“ doplňuje Straka.


Franšíza na výběr / Extra Služby nabízí tři možnosti začlenění se do spolupráce, a to v rámci tří různých odvětví služeb, které na sebe navzájem navazují – Extra Stěhování, Extra Manžel a Extra Uklízení.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014