Podnikání se zákonem v zádech
Poskytovat služby v oblasti, kterou musí dle zákona řešit každá firma, je u podnikatelů logicky populární. Právě takovou možnost jim nabízí franšíza Extéria Market, jejíž franšízanti poskytují svým klientům služby týkající se bezpečnosti práce a požární ochrany. Příležitostí pro jejich úspěšné podnikání je i fakt, že v dnešní době na trhu funguje celá řada firem, která si nemůže dovolit zaměstnávat specialistu na tuto oblast. A proto vyhledávají servis externích dodavatelů.
Od června letošního roku zahájilo provoz celkem 6 Extéria Marketů. Dva z nich byly otevřeny v Praze, kde tak v současnosti fungují 3 kanceláře, po jednom pak ve Zlíně, Kolíně a Plzni. Ačkoli je růst této franšízy možné označit za poměrně dynamický, stále na mapě České republiky existují místa, okresy, ve kterých zastoupení ještě nemá. A právě to je šance na vlastní podnikání pro další zájemce o licenci.
A kdo se může stát jejím držitelem? „Franšíza Extéria Market je vhodná především pro osoby s obchodním duchem, zájmem a odhodláním budovat svou firmu ve svém městě. Vítané jsou zkušenosti s obchodním jednáním. Velkou výhodou konceptu je, že franšízanti nemusí budovat velké provozovny ani sklady, vše je naučíme a podporujeme je po celou dobu podnikání,“ říká ředitelka společnosti Lucie Šimíková s tím, že pro provozování franšízy stačí obchodní místo na frekventované ulici se dvěma místnostmi.
Investice do založení obchodního místa Extéria Market je díky tomu poměrně nízká, jelikož franšízová licence Extéria Market včetně provozní příručky (manuálu) stojí 250 tisíc Kč, a franšízantovi centrála zajistí vybavení a zařízení jeho pobočky na klíč a bez starostí za 170 tisíc Kč. Návratnost investice může být také velice rychlá. Dobře vedená pobočka podle Lucie Šimíkové dosahuje návratnosti již rok po svém otevření. Do 5 let pak pro jejího majitele může představovat velice zajímavý pasivní příjem.
Není žádným tajemstvím, že franšízový koncept Extéria Market expanduje za hranice České a Slovenské republiky, a hledá master-franšízanty v dalších evropských i mimoevropských zemích. „V průběhu letošního roku jsme se úspěšně prezentovali na mezinárodních franšízových výstavách v Budapešti, Vídni, Londýně, Frankfurtu i v New Yorku, kde stejně jako na ostatních výstavách byl Extéria Market vždy jedinou českou vystavující franšízou,“ prozrazuje Lucie Šimíková s tím, že o podnikání v tomto oboru byl mezi účastníky nebývalý zájem, z čehož vzešla spousta zájemců o master-licence, se kterými budou probíhat další jednání. Zájemci viděli v konceptu Extéria Market podle Šimíkové velkou příležitost, především díky tomu, že se jedná o jedinou franšízu na bezpečnost práce a požární ochranu v EU, a stejně jako v České republice, tak i ostatních nejen evropských zemích, musí každý podnikatel tuto problematiku plnit.
Zajímavé zisky / Franšízant Extéria Market nemusí dle vedení sítě rozumět oboru BOZP a PO. Soustředí se pouze na obchod, a navíc si buduje vlastní firmu s pasivním příjmem a stabilitou. PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza založená na zákonné povinnosti
/27.01.2025
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.