Rychlejší expanze / „Franšízing je pro nás ideální možností rozšíření působnosti po celé ČR. Využitím zavedeného uceleného systému se dá vybudovat nová pobočka s minimální investicí času do příprav a získání odbornosti, kterou tuto činnost vyžaduje,“ říká majitel sítě DietaFit Robert Šefraný.
Středa
18.12.2019
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?
 

Ve franšízovém konceptu DietaFit zúročuje společnost Nuvys Food, která za ním stojí, svoje 30leté zkušenosti s podnikáním v oblasti gastronomie a 10leté v oboru krabičkových diet. V současné době provozuje sedm vlastních poboček, a to v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Prostřednictvím franšízantů chce však zdravé a nutričně vyvážené stravování nabídnout zákazníkům i v dalších krajích.

Ideálním kandidátem na franšízového partnera je člověk, který má již zkušenosti s prací v gastro provozu. Blízko by měl mít také ke zdravému životnímu stylu, díky čemuž bude schopen s chutí předávat tuto myšlenku dál svým zákazníkům. Investice, která na něj čeká se odvíjí zejména od nutnosti úprav a vybavení budoucích výrobních prostor. Za licenci, která franšízantovi zajistí územní exkluzivitu v jím zvoleném regionu a také přístup k potřebným surovinám, zaplatí uchazeč 50 až 250 tisíc Kč, dle velikosti regionu. V případě vybavení zcela nové výrobny na klíč se výše investice pohybuje okolo 1 milionu Kč, což u rozjezdu podnikání v gastronomii není nijak příliš vysoká částka.

Aby byly pokrmy nabízené koncovým zákazníkům co nejkvalitnější, zaměřuje se společnost nejen na prodej, ale také na vývoj a výrobu surovin, které jsou následně využívány v originálních recepturách DietaFit. „Součástí konceptu je i velkoobchod, odkud jsou tyto suroviny dodávány našim partnerům. Velkoobchod disponuje i dalšími surovinami, které nakupuje od pěstitelů a prvodovozců, čímž je možno docílit efektu maximálního ekonomického výsledku,“ vysvětluje Robert Šefraný, majitel sítě DietaFit.

Kdo jsou zákazníci, kteří využívají služeb této tuzemské franšízové sítě? Jak Robert Šefraný upozorňuje, jde zejména o širokou skupinu lidí, kteří se aktivně zajímají o své zdraví a zdravý životní styl je jejich každodenní součástí. Nejsou to však jen sportovci, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale i lidé kteří chtějí zdravě redukovat svou váhu, nebo jen se zájmem se zdravě stravovat a využít tohoto stravovacího systému. „V našich programech si najdou zákazníci možnost vybrat si konkrétní program pro jejich potřeby – pro sport – pro zdraví – pro redukci. Nabízíme také program office, který díky tříchodovému menu pomáhá zdravě se stravovat i v práci,“ doplňuje Šefraný.

 


Rok či dva / Návratnost své investice může franšízant DietaFit dle franšízora očekávat v horizontu jednoho roku až dvou let. Rozhodující je vždy také aktivita franšízanta.