Rozvoj s jasným cílem
DepilConcept se objevil na portugalském trhu před 13 lety a nabízí služby v oblasti dlouhodobého odstraňování chloupků, fotorejuvenace a péče o pleť. V současné době v rámci této značky působí více než 100 klinik, kterými prošlo doposud přes 200 000 klientů. Kromě růstu a rozvoje na domácím trhu byla franšízová síť také rozvíjena v Polsku, čímž vstoupila také do regionu CEE. A to je teprve začátek, oznamuje Alessandro Lorenso, zakladatel a majitel DepilConcept.
Máme za sebou rok 2019. Jaký byl pro franšízovou síť DepilConcept?
Jsem velmi rád, že mohu říct, že uplynulý rok byl pro řetězec DepilConcept tím nejlepším. Upevnili jsme svou pozici lídra na domácím portugalském trhu a také v Polsku. Podařilo se nám rovněž vstoupit na nový trh, a to do Srbska. Zde bychom do konce února měli otevřít třetí kliniku. Kromě toho se nám výrazně zvýšil průměrný obrat všech našich franšízantů.
Říkáte, že loňský rok byl tím nejlepším ačkoli na mezinárodních trzích působíte již 13 let. Co byste označil za hlavní milníky, díky nimž jste loni dosáhli takového úspěchu?
V době, kdy jsme přemýšleli o rozjetí podnikání, byla vosková depilace a trvalé odstraňování chloupků pouze součástí služeb nabízených v klasických kosmetických salonech. Poptávka po nich však byla tak vysoká, že nás napadlo, zda by nebylo nejlepší rozvíjet samostatnou síť specializovaných studií právě na depilaci. A právě tak vznikl franšízový systém DepilConcept. Úspěch celé společnosti a její další vývoj je důkazem, že naše rozhodnutí bylo před oněmi 13 lety správné.
A co bylo dál?
Po několika letech podnikání v Portugalsku jsme se rozhodli vstoupit na polský trh. Poté následovaly roky krize, kdy jsme se do další expanze nehrnuli, ale spíše jsme pracovali na stabilizaci sítě na těchto dvou trzích. Díky tomu jsme se jak v Portugalsku, tak i v Polsku stali lídrem trhu. Čas udělat další krok přišel loni, kdy jsme otevřeli první franšízová studia v Srbsku.
Plánujete další expanzi?
Ano, i nadále máme chuť vstupovat do dalších zemí. Hledáme tak zájemce o master-franšízové licence, kteří by se v jednotlivých zemích postarali o etablování a rozšiřování sítě DepilConcept. Mezi země, které nás z hlediska další expanze zajímají, patří i Česká republika a Slovensko.
Jaké jsou hlavní cíle DepilConcept pro rok 2020?
V letošním roce se zaměříme na silnější podporu našich franšízových partnerů. Nabídneme jim více školení pro zaměstnance jejich poboček. Budeme i nadále zkvalitňovat naše služby. Pracujeme také na nových kampaních a rozvoji digitálního marketingu. To vše k přilákání nových klientů, kteří budou využívat služby DepilConcept.
A co se dalšího rozvoje sítě týká?
V tomto ohledu jsou naše cíle jasné. Určitě chceme udržet vedoucí pozice v Portugalsku a Polsku. V Srbsku chceme zdvojnásobit počet našich studií. Svou první pobočku chceme otevřít v Bosně a Hercegovině a pak také najít master-franšízanty pro tři nové trhy.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
„Naše tržby vzrostly výrazně nad úroveň před pandemií," říká Alexandre Duque Lourenço, člen výkonné rady franšízové sítě DepilConcept.
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
Franšíza Depil Concept posiluje své postavení ve východní Evropě. Otevírat depilační studia chce i u nás. Jak těžké je získat její licenci?
Český maloobchodní trh stálé láká nové značky. Za posledních 5 let jich přišlo 120.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.