Díky dodávce jídel nacházíme nové zákazníky
Jak dlouho značka DietaFit nabízí podnikatelům možnost ucházet se o její franšízovou licenci? S jakým zájmem se tato nabídka setkává?
Franšízový koncept DietaFit vznikl v druhé půlce roku 2019 po desetileté zkušenosti s krabičkovým stravování a na přání o možném prodeji licence. Už v září jsme po vytvoření konceptu začali inzerovat. Zájem potenciálních franšízantů je, sami nás vyhledávají. Samozřejmě musí splňovat veškerá kritéria k převzetí nastaveného konceptu. Tedy naši představu konceptu systémového stravování se záměrem na zdravý životní styl. Většinou jsou ale z řad podnikatelů, kteří ve franšíze vidí hlavně další možnou investic. Nebo jsou to fitness nadšenci, kteří se o zdravý životní styl sice zajímají, ale nemají zkušenosti s vedením pobočky a zaštiťování chodu všeho potřebného. Obecně adeptům chybí předchozí zkušenosti z gastroprůmyslu, což je pro nás velmi důležité. Spojujeme totiž umění gastronomie, zdravého životního stylu, fitness světa, vedení firmy, marketingu a expanze.
Jak moc současná situace a vládní nařízení ovlivňují Váš byznys? Můžete fungovat beze změn i nadále?
Samozřejmě registrujeme zvýšený zájem o naše služby s dodávkou jídlu až domů. Co se týká výroby, pokračujeme s dodržováním veškerých opatření. Dodávky zboží také fungují. Co se týče klientů, někteří v rámci svých současných možnosti ubyli a věřím, že jen dočasně, na druhou stranu přibyli zcela noví, které si budeme chtít udržet i nadále.
Kolik franšízových partnerů byste rádi získali?
Rádi bychom dosáhli zastoupení v každém krajském městě. Nebráníme se ale ani vzniku malých regionálních poboček napříč celou republikou. Jejich velkou výhodou je, že takové mikro pobočky nemusejí nutně znamenat ohromnou investici do vybavení kuchyně. Jejich cílovou skupinou jsou potenciálně menší skupiny zákazníků v rámci malého regionu.
Konkurence ve vaší branži je poměrně velká. I mezi franšízami najdeme některé s podobnými službami. Co je pro úspěch ve vašem oboru klíčové?
Samozřejmě, že konkurence v systémovém stravování nebo v krabičkovém stravování je velká. Přirozeně. S konkurencí musíme počítat na jakémkoliv trhu, v jakémkoliv odvětví. A samozřejmě si to uvědomujeme. Jsme jiní tím, že se nezaměřujeme na úzkou skupinu zákazníků. Snažíme se vyhovět širokému spektru lidí a jejich konkrétním požadavkům. Ke všem našim zákazníkům se snažíme přistupovat individuálně. A to od poradenství ohledně výběru vhodného programu za určitým cílem, až po samotné předání našich krabiček. Předpokladem úspěchu je vytvoření nabídky mnoha variant a programů odborně sestavených jídelníčků s konkrétními nutričními pravidly. A to tak, aby si každý našel ten pravý. Splnění a dosažení cíle každého naše zákazníka je to, o co nám jde.
Jakou podporu jako franšízant získám, dohodneme-li se na navázání spolupráce?
Za jednu z hlavních podpor našeho konceptu považujeme kompletní sofistikovaný objednávkový systém se specifickým zpracováním konkrétních objednávek, včetně podkladů pro výrobu. A s následnou účetní evidencí. Kompletní zaškolení franšízanta do specifikace systémového stravování zdravého životního stylu. Školení – legislativa administrativní vedení pobočky a odborné zaškolení kuchařů. To vše bezplatně. Také doporučení k vybavení kuchyně a všeho potřebného. Další podstatnou výhodou je, že franšízor poskytuje svým vlastním velkoobchodem suroviny a veškerý sortiment potřebný k přípravě jídel, za snížené a zvýhodněné ceny. Získává také databázi pokrmů s vlastními recepty, které jsou neustále obměňovány. V rámci ročních období, sezonních surovin tak, aby pokrmy byly zajímavé a pestré. Celým tímto uceleným konceptem získává franšízant spoustu času na svou práci a všechny potřebné věci má zajištěny ze strany franšízora. Dále se staráme o zajištění marketingu na sociálních sítí v rámci podpory prodeje, sledovanosti a zviditelnění. Dnes je to samozřejmě Facebook a hlavně Instagram. Neopomíjíme však ani ty klasické komponenty jako roll-upy, letáčky atd. Jednou z dalších výhod pro franšízanta je možnost doplňkového prodeje vlastních surovin pod značkou DietaFit vyrobených dle našich receptur. Jako například variace několika druhů těstoviny, koření, různých přílohových směsí a dalších produktů. Ta hlavní podpora a výhoda, kterou franšízant získává je otevření své pobočky DietaFit ve svém regionu, v co nejkratším čase.
Jaké hlavní povinnosti má franšízant konceptu DietaFit? Co vše má na starosti?
Hlavní povinností franšízanta je dodržování konceptu určeného franšízorem. Tedy veškerých pravidel v rámci technologie vaření, jídelníčku, postupu vaření. Zachování know-how a celé podstaty konceptu DietaFit. Také vedení celkové evidence, jak směrem k zákazníkům, tak k franšízorovi. Dodržování všeobecných povinností vyplývajících z provozování živnosti a k jiným správám a úřadům. Franšízantovi zůstává na starosti neustálá činnost podpory prodeje ve svém regionu. Svědomitá starost o svou pobočku k zachování dobrého jména značky.
Jaké plány mate na rok 2020?
Pro tento rok bychom rádi otevřeli minimálně tři pobočky v České republice a dvě na Slovensku.

PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...
Naturhouse a hubnutí
To jsi měla asi štěstí. Jinak si myslím, že je lepší jít k nutričním specialistům. To je jistota.