V první fázi 20 kosmetických center
Značka No+Vello hledá na českém trhu zájemce o master-franšízovou licenci. Jaké podmínky by měl splňovat?
Společnost No+Vello je lídrem ve svém oboru, což je kosmetika. Po celém světě provozuje největší síť kosmetických center na světě, specializujících se na trvalou bezbolestnou depilaci a obličejové terapie. Od roku 2007 se značka, která vznikla ve Španělsku, rozšířila do 16 zemí světa a zákazníci ji najdou na třech kontinentech. Abychom navázali na úspěch značky v zahraničí, hledáme pro roli master-franšízanta někoho, kdo bude nejen kapitálově připraven na investici, ale pro koho bude obor péče o tělo stoprocentní náplní jeho života. Samozřejmě by to také měl být ambiciózní podnikatel, který koncept nejen převezme, ale hlavně ho bude chtít rozvíjet a rozšířit do celé republiky.
Máte již zájemce o master-franšízu?
Předání master-franšízové licence vnímám jako velmi zodpovědný krok, na který je třeba se velmi pečlivě připravit, a hlavně neuspěchat výběr budoucího master-franšízanta. Jde přeci jen o předání léty ověřeného byznysu, který bude moci rozvíjet po celém Česku. V současné době již s několika zájemci jednáme, tak uvidíme, jak vše dopadne.
Je možné, že se na trhu objeví podnikatel, který by pod touto značkou rád podnikal, stal se majitelem jedné franšízové pobočky, ale nemá dostatek financí a ani ambic, aby se ucházel o master-franšízu. Může se i přesto na Vás obrátit?
Samozřejmě. Pokud by někdo měl zájem provozovat vlastní kosmetické studio pod hlavičkou No+Vello, rádi mu s jejích rozjezdem pomůžeme. Faktem je, že i budoucí držitel master-franšízové licence bude mít zájem o budování dalších poboček prostřednictvím franšízantů. Orientační náklady spojené s otevřením jedné pobočky No+Vello se ohybují okolo 700 tisíc Kč. V této sumě jsou zahrnuty přístroje, vybavení, výzdoba interiéru a drobné stavební úpravy. Zájemcům o licence jsme také schopni pomoci se získáním prostředků pro financování investice.
Jaký pobočkový potenciál v České republice vidíte? Kolik kosmetických center No+Vello by zde mohlo vzniknout?
Na území České republiky by pro začátek mělo vzniknout minimálně 20 poboček, a to s ohledem na počet krajů a velikost, a tím pádem i vyšší potenciál Prahy a Brna. Budoucí master-franšízant by se měl v první fázi tedy soustředit na rozšíření sítě rozšířit do všech krajských měst. Poté se může s expanzí obrátit i do měst s 50 tisíci obyvateli.
Kde by se ideálně měly nacházet?
K výběru toho správného místa je třeba přistupovat individuálně. Nelze totiž jednoznačně říct, zda je lepší pobočku situovat do nákupního centra, či se jí bude lépe dařit v oblasti velkého sídliště nebo na pěší zóně. Každé takové místo má své pro a proti a rozdílná je i situace v jednotlivých městech. Se zájemcem o otevření franšízové pobočky se tak budeme otevřeně bavit o tom, jaký potenciál města v jeho regionu skrývají a jistě zvolíme to správné místo, kde se bude jeho byznysu dařit.
Jaké jsou plány konceptu No+Vello pro rok 2020?
V současné době je pro nás prioritou nalézt toho správného master-franšízového partnera a pomoci mu koncept převzít a nastartovat jeho další rozvoj tak, aby byl schopen využít příležitosti, které mu Česká republika nabízí.
Jak podle Vás expanzi ovlivní současná situace, kdy je řada kosmetických salonů v problémech kvůli vládním nařízením – ačkoli již mohou fungovat. Myslíte, si, že se nějakým způsobem „pročistí trh“ a případný zástupce mezinárodní značky bude mít výhodnější pozici?
Vládní nařízení pozastavila činnost v posledních měsících ve více oborech. Musím ale přiznat, že nyní po uvolnění a znovuotevření pozorujeme o služby našeho olomouckého kosmetického centra velký zájem. Objednávkový kalendář se velmi rychle zaplnil a tuším, že tento trend bude pokračovat i nadále. Z globálního hlediska jsem přesvědčen, že společnost No+Vello je celosvětově známá a silná, že ji krize způsobená pandemií nijak neovlivní. Vždyť faktem je, že značka No+Vello vznikla ve Španělsku v období krize v roce 2007. Dnes má více jak 1 000 poboček, které kromě Španělska a Česka najdou zákazníci například v Itálii, Rumunsku, Portugalsku, Velké Británii, Brazílii, Mexiku nebo Venezuele.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízová síť prodejen dveří a zárubní roste počtem poboček i obratem. Kde je místo pro nové franšízanty?
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.