Důraz na bezpečnost práce narůstá
Hned dvě nové pobočky této sítě, která se specializuje na poskytování služeb v oblasti bezpečnosti práce (BOZP) a požární ochrany, zahájily v nedávné době svůj provoz. Jednu z nich klienti najdou v Praze 9, druhou pak v Horoměřicích, v okrese Praha-Západ. O provoz obou těchto kanceláří se starají franšízanti.
„V minulých měsících mnoho z nás zasáhla situace kolem koronavirové krize. Pro řadu lidí však tak vznikl prostor a čas pro přemýšlení, jakým směrem ubírat své podnikatelské aktivity. To byl právě případ Štěpánky a Jana Líznerových, kteří se rozhodli stát se součástí našeho konceptu a otevřeli si vlastní Extéria Market právě v Horoměřicích,“ říká ředitelka této franšízové sítě Lucie Šimíková s tím, že noví franšízanti vidí v současné době příležitost.
Pandemická situace totiž zapříčinila zpřísnění povinnosti dodržovat nařízení ohledně BOZP a hygieny práce pro všechny zaměstnavatele i OSVČ bez zaměstnanců. Mělo by se tak více dbát na dodržování zákoníku práce, její hygieny a veškerých bezpečnostních předpisů a nařízení. Právě v tomto období tak malí a střední podnikatelé, na něž svými službami Extéria Markety zejména cílí, potřebují podporu a rady daleko více. Podobně to vidí i majitel pražské pobočky Petr Syrovátko, který se do podnikání s touto značkou pustil po mnohaleté práci v korporacích.
Podle Lucie Šimíkové je franšíza Extéria Market vhodná zejména pro uchazeče s obchodním duchem, zájmem a odhodláním budovat vlastní firmu ve svém městě. Výhodou pak je, pokud mají zkušenosti s vedením obchodních jednání. Franšízový poplatek za licenci činí 250 tisíc Kč. V jejím rámci získá franšízant exkluzivitu na předem dohodnuté území.

PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.