Obliba u zákazníků roste
Současná doba rozvoji gastroprovozů zrovna nepřeje, nicméně najdeme i takové, kterým se daří růst. Patří k nim i franšíza DietaFit. Ta rozšířila svou síť u novou pobočku v Klatovech. Obyvatelé tohoto 22tisícového města tak mohou nově využít služeb systémového stravování zaměřené na zdravý životní styl. Vedení společnosti navíc registruje zájem o franšízovou licenci ze strany stávajících podnikatelů v olasti gastronomie. „Jsme v jednání s několika zájemci, kteří stále vyčkávají na případné dopady krize způsobenou pandemií COVID-19. Právě náš koncept jim nabízí možnost pokračovat v podnikání formou výroby a následné distribuce k zákazníkovi bez omezování, která na restaurační provozy dopadají,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit – krabičková dieta.
Koronavirus měl poměrně výrazný dopad i na zájem ze strany zákazníků o stravování touto formou, a to v pozitivním slova smyslu. Jak Robert Šefraný již na jaře letošního roku redakci portálu Franchising.cz prozradil, možnost fungovat v době vládních opatření v boji s koronavirem, zaznamenala značka větší zájem o služby. A tento trend, zdá se, přetrvává. Pobočky DietaFit, jež je možné provozovat i na základě franšízové licence, zaznamenávají neustálý nárůst poptávky po individuálním vyváženém stravování s možností – jíst zdravě, redukovat svoji hmotnost a zlepšovat svůj zdravotní stav.
Na vybavení záleží
Jak to v byznys bývá, i zájemci o podnikání pod hlavičkou DietaFit, se musí připravit na nutné investice pro start jejich působení jako franšízanti. Cena franšízové licence se odvíjí od velikosti regionu, který bude franšízant v rámci uzavřené smlouvy obsluhovat, a pohybuje se od 50 do 250 tisíc Kč. Pokud má zájemce o franšízu k dispozici již fungující prostory pro gastroprovoz, musí počítat se jeho dovybavením. V případě, že chce franšízant převzít zcela novou výrobnu krabiček na klíč, investice činí okolo 1 milionu Kč. „Našim franšízantům poskytujeme poradenství v otázce nutné vybavenosti provozovny za účelem splnění všech požadovaných norem potřebných k provozu. Zájemci, kteří již podobnou činnost vykonávají, mají výhodu v již stávající vybavenosti, tudíž jejich následná investice bude minimální,“ doplňuje Šefraný.
Cílem franšízy DietaFit je za pomoci franšízových partnerů proniknout do všech krajů naší republiky. Nové, menší provozovny, by se mohly nacházet i v menších okresních městech. Samozřejmě v souladu s tím jde ruku v ruce správné nastavení veškerých vstupních a následných provozních nákladů vzhledem k zalidněnosti daného regionu a náročnosti rozvozu. Podle Šefraného si lze představit, že z nefunkční restaurace s vybavenou kuchyní může změnou konceptu vzniknout prosperující byznys.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Franšíza DietaFit chce rozšířit svou působnost po celé republice. Kdo se může ucházet o licenci?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
V Bruselu se udílely ceny Evropské federace franšíz. Ze značek, které míří na náš trh, získali ocenění Mail Boxes Etc.
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
První pobočky by zde v příštím roce měl otevřít řetězec restaurací Popeyes. Do Česka vstupuje prostřednictvím master-franšízy.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...