Online tržiště ve franšíze
Současná doba nás všechny nutí převést velkou část komunikace do online prostoru, naučili jsme se využívat nové aplikace, jejichž nabídka se neustále rozšiřuje. V současné době na tuzemský trh míří maďarský franšízový koncept Qjob, který prostřednictvím nové platformy propojuje firmy s jejich potenciálními klienty. Zákazníci jej mohou využít v momentě, kdy hledají odborníka na nejrůznější typ práce – od šikovného grafika, přes malíře pokojů až po paní na hlídání.
Pro rozšíření nabídky služeb tohoto systému hledá vedení společnosti Webtech Group, která za Qjob stojí, na našem trhu franšízanty. Příležitost však mají i ti, kteří by chtěli pod hlavičkou Qjob rozjet větší byznys a pořídit si master-franšízovou licenci. Ta by je pak opravňovala k dalšímu prodeji tzv. single licencí jednotlivým franšízantům. Náklady spojené s pořízením franšízové licence jsou závislé na velikosti oblastí, ve které chce franšízový partner působit. Minimální počet obyvatel takového regionu by však měl být vyšší než 200 tisíc. Franšízový koncept společnosti Qjob nabízí řešení pro každého, kdo chce zahájit vlastní IT start-up pomocí již vyzkoušeného obchodního modelu.
Vše na jednom místě
Zájemce o franšízovou licenci by měl mít alespoň základní znalost angličtiny a být schopen si každý den najít 2 až 4 hodiny pro správu svého franšízového operačního střediska Qjob. Pro svou práci bude mít k dispozici nástroje speciálně vyvinuté franšízorem. Od svých partnerů Webtech Group očekává aktivní a otevřený přístup.
Platforma Qjob funguje jako klasické online tržiště, které zprostředkovává „setkání“ nabídky a poptávky. Zaregistrovat se mohou zákazníci i profesionálové, přičemž registrovaný uživatel může patřit do obou těchto skupin. Zákazníci mohou vytvářet úlohy na základě požadavků, které chtějí vyřešit a na webu zveřejnit. Registrovaní odborníci jsou pak informováni o tom, že v jejich kategorii přibyla poptávka, na níž mohou reagovat svou nabídkou. Na jejím základě se pak zákazník rozhodne, zda daný profík zakázku získá. V systému je také zpracován způsob předávání zpětné vazby, a to jak ve vztahu k zákazníkovi, tak i zhotoviteli.

PŘEČTI ČLÁNKY

Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám představil master-franšízant Filip Cvrček.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.