V hledáčku máme krajská města
Jak se franšízovému konceptu Sklizeno v současné době daří?
Po uvolnění omezujících opatření se nám podařilo všechny pobočky opět probudit k jejich všednímu životu. Na letní sezónu pro naše zákazníky spouštíme novinky jako například točenou zmrzlinu, točené prosecco nebo grilovací sety.
V březnu jste nám prozradil, že pozorujte zvýšený zájem o franšízové licence. Podařilo se Vám získat nové franšízové partnery? Můžeme se těšit na nové pobočky?
Zájem o franšízu Sklizeno, který jsme zaznamenali na začátku letošního roku, je stále vyšší než v minulých letech. Aktivně jednáme se zájemci o franšízové licence a snažíme se najít vhodné prostory pro nové prodejny.
O jaké lokality máte aktuálně největší zájem? Jsou nějaká města, kde Sklizeno ještě nefunguje a rádi byste to změnili?
Prodejny Sklizeno jsou především v Praze a Brně a rádi bychom rozšířili síť franšízových prodejen do krajských měst po celé České republice. Zaznamenáváme poptávku po našich prodejnách ze všech koutů České republiky a rádi bychom ji společně s novými franšízanty začali uspokojovat.
Zájemci o franšízu se mohou rozhodnout mezi dvěma formáty poboček, a to Shop nebo Shop & Eat. O jaký z nich je mezi uchazeči o licenci největší zájem? Čím si to vysvětlujete?
Mezi aktuálními zájemci o franšízu je větší zájem o jednodušší koncept Shop. Dle našeho názoru je to způsobeno především aktuální situací a nejistotou, zda opět nepřijde nějaká překážka, která by mohla ovlivnit možnosti otevření větší pobočky Shop&Eat včetně malého bistra. Dále je otevření pobočky bez místa k sezení variantou s nižšími náklady na vybavení.
Jaké jsou plány Sklizeno ohledně expanze v horizontu následujících 6 měsíců?
Do konce letošního roku bychom rádi do naší sítě přivítali nové pobočky v zajímavých lokalitách, abychom mohli stále lépe naplňovat naše předsevzetí, že přiblížíme kvalitní potraviny co nejvíce zákazníkům.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Ekonomická nejistota a výkyvy znamenají zvýšený zájem o franšízy sítě Sklizeno, zejména mezi zaměstnanci," prozrazuje její výkonný ředitel Aleš Kotěra.
Obliba kvalitních a regionálních potravin mezi českými zákazníky stále stoupá. Neváhají si za ně připlatit.
Lokální a kvalitní potraviny jsou stále na vzestupu. I to je důvod, proč v současné době roste zájem o franšízové licence konceptu Sklizeno.
Tržbami ve výši 705 milionů korun zakončila loňský rok společnost Sklizeno. Franšíza s kvalitními potravinami se letos pustí do budování nových prodejen i projektů.
Zájem o obor a láska k dobrému kvalitnímu jídlu je pro Sklizeno při výběru franšízantů důležitější, nežli zkušenosti. Na výběr jsou pak 3 formáty prodejen s kvalitními potravinami.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franchisové systémy je možno rozdělit podle různých kriterií, mimo jiné druhu know-how, druhu hospodářské činnosti či způsobu organizace systému.
Česká pošta pokračuje v reorganizaci a rozšiřuje počet pošt Partner. Jejich provozovatelům navyšuje platby.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!