Milionový byznys díky doporučení
Obchodní koncept Business for Breakfast (BforB) je založený zejména na vedení podnikatelských klubů a organizaci networkingových snídaní. Proto pro ně uplynulé měsíce nebyly zrovna nejlehčím obdobím. I tak se jim ale společně podařilo zorganizovat 416 klubových setkání BforB. Ne všechna však mohla proběhnout v klasickém formátu, část z nich musela být zorganizována online.
„Ukázalo se, že i online nám má co nabídnout. Tím, že jsme byli donuceni dělat věci jinak, vznikly nové projekty, které bychom asi nezrealizovali. V březnu se naši členové mohli díky onlinu podívat do různých klubů BforB v rámci akce ‚Březen, na online návštěvu vlezem‘. Vznikl nám První networkingový online klub, ve kterém se mohli nejen propojit s podnikateli z celé České republiky, ale i načerpat nové informace v nejrůznějších oblastech jako napříkladnábor zaměstnanců a kolegů, zdokonalit se v obchodních dovednostech, v rétorice, nebo objevit sílu LinkedIn,“ prozrazuje zakladatelka a ředitelka BforB Česká republika Kamila Zárychtová s tím, že rozvíjet se tak mohli nejen členové, ale i samotní franšízanti.
Manažer vs. franšízant
Těch u nás v současné době působí 6 a na trhu funguje více jak 20 podnikatelských klubů v 8 městech. Cílem franšízora je jejich zastoupení v Česku posílit tak, aby šanci těžit z přínosů klubů mělo stále více malých a středních podnikatelů a živnostníků. Zájemcům o podnikání pod hlavičkou BforB nabízí 2 možnosti. Nemusí si nutně pořizovat franšízovou licenci, ale mohou se stát Manažery klubu. Ti si mohou otevřít jeden klub ve svém městě, čímž podpoří nejen svoji práci nebo podnikání, ale i místní podnikatele, kterými jsou obklopeni.
K dispozici je ale i „klasická“ franšízová licence, která umožní jejímu držiteli otevřít si ve svém regionu více jak 1 podnikatelský klub. Investice do franšízy BforB se pohybuje od 200 tisíc Kč s ohledem na velikost regionu, ve které chce franšízant podnikat. Franšízanti BforB mají možnost otevírat i online kluby. Těžit mohou z toho, že veškeré procesy, které jsou pro spuštění takového klubu nezbytné, již nastavila a otestovala centrála. Franšízoví partneři se tak mohou opřít o její zkušenosti a doplnit své klasické kluby o ty online. Každý franšízant si může založit dle své licence určitý počet klubů.
Vizitka BforB
- Původ franšízy: Velká Británie
- Česká republika:
- 12 let na trhu
- 8 měst
- 7 vlastních poboček
- 6 franšízových partnerů
- +200 členů
- Cena franšízové licence 200 tis. Kč
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nová franšíza v Plzni a příležitost spolupracovat s Business for Breakfast i bez nutnosti zakoupení franšízové licence. Takové jsou plány tohoto původem britského konceptu u nás.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?