Náš chléb míří do větších i menších měst
Během března zahájily provoz tři nové prodejny tohoto rodinného pekařství. Zákazníci je naleznou v Říčanech u Prahy, České Kamenici a v Děčíně. Všechny jsou provozovány franšízorem. Cílem společnosti Náš chléb, která za konceptem stojí, je otevírání dalších provozoven. I ve spolupráci s franšízovými partnery. „V tuto chvíli máme rozjednaných několik franšíz v různých místech a s různými dispozicemi prostorů. Vždy se snažíme vyhodnotit prostory i lokalitu individuálně,“ říká Petr Adámek, specialista pro franchising značky Náš chléb, vaše pekárna.
Zájemci o licenci se mohou s jejím poskytovatelem dohodnout na dvou typech spolupráce. V rámci plné franšízy vstupuje franšízant do spolupráce s vlastním místem a IČ. Franšízor zajistí interiérový návrh, dodávky pekárenských výrobků, produktů od prověřených regionálních farmářů. Je zde možnost vlastních doplňkových produktů. V rámci spolupráce získává franšízový partner i marketingovou podporu, pravidelná školení a poradenství. Poloviční franšíza znamená, že franšízor vybaví novou pobočku a dodá potřebné zboží. Franšízant v tomto momentě pak vystupuje jako nájemce. Požadavky na místo jsou individuální a k výběru lokality vždy dochází po analýze daného místa a domluvě mezi franšízorem a franšízantem.
Na vzdálenosti záleží
Ideální lokalita pro otevření prodejny Náš chléb je frekventované místo. Prostor o velikosti minimálně 30 m2 by pak měl také disponovat výlohou. Důležitá pro volbu toho správného města, ve kterém chce budoucí franšízant podnikat, je také jeho vzdálenost od Jablonce nad Nisou. Ta by v první fázi expanze konceptu neměla být větší než 130 km. Jen tak je možné, aby franšízor mohl zajistit čerstvost a pravidelné dodávky pečiva během dne.
Aktuálně se vedení sítě věnuje i rebrandingu stávajících poboček. Podle vyjádření Petra Adámka v současné době získají nový kabát v průměru 3 prodejny měsíčně. Vedle toho však stále dochází k vyhledání nových vhodných příležitostí pro expanzi. Ty se nabízí jak ve velkých městech, tak i těch menších.

PŘEČTI ČLÁNKY

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
Franšízový koncept Náš chléb vaše pekárna nabízí zájemcům o licence 2 typy franšíz. Kolik musí investovat?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!