Byznys non-stop
Společnost Drogeo už má za sebou zkušenosti s prodejem drogerie a kosmetiky a v tomto roce se pustili do světa franšízového podnikání s novým konceptem automatizovaných prodejen. „Hlavní motivací bylo nabídnout něco revolučního v oblasti prodeje drogerie a kosmetiky. S franšízovým modelem Drogeo chceme být první, kdo nabízí automatizované prodejny umožňující provoz 24/7 s minimálním lidským úsilím a za konkurenceschopné ceny," uvádí k novince obchodní ředitel společnosti Aleš Urbánek.
Drogeo chce vybudovat síť franšízových prodejen, které jsou plně automatizované a zákazníci zde mohou nakoupit v kteroukoli denní dobu. Odpadají tak nedostatky, které prodejny v menších obcích a městech mají - prodavačky nebo prodavači se zaměstnavatelům nevyplácejí, protože prodejny mají dny a hodiny s menší návštěvností. Také tyto lokální prodejny s omezenou provozní dobou přicházejí o zákazníky, kteří se například dostávají domů večer běžná otvírací doba pro ně není vyhovující. Mnoho z nich by ale ocenilo, pokud za drogerií a kosmetikou nemuseli do větších měst. Právě tyto situace automatizovaná prodejna řeší. „Provozovatel ušetří náklady na mzdy zaměstnanců, přičemž technická investice je velmi nízká v porovnání s potenciálním ziskem. To otevírá možnosti pro rychlý růst a zajímavý pasivní příjem pro franšízové partnery," vysvětluje Aleš Urbánek.
Franšízor nabízí komplexní podporu od dodávky technického vybavení po navrhování doporučených skladových zásob. Potřebná technická investice je cca 300 000 Kč na prodejnu o velikosti 100 m2 a předpokládaná návratnost je asi 3 měsíce. „Očekáváme rychlý růst a rozšíření po celé České republice, možná i do zahraničí. Chceme, aby se naše automatizované prodejny staly populárním a snadno dostupným místem pro nákup drogerie a kosmetiky,“ přibližuje vize společnosti Urbánek.
![](https://img.franchising.pl/cz/b51/167/01.jpg)
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/5ac/194/pr_foto.jpg)
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.