TAB expanduje
Volné regiony, ve kterých mohou noví franšízanti rozjet vlastní podnikání s TAB jsou například na severu Čech i Moravy, v jižních Čechách, v Plzeňském regionu a také na Vysočině. Franšízanti, kteří chtějí podnikat s TAB, by měli být především komunikativní, mít podnikatelského ducha a ideálně mít i zkušenosti z consultingu/mentoringu. Koncept TAB Board je založen na sdílení praktických zkušeností z vedení firem mezi zkušenými podnikateli v Boardech, které jsou certifikovaným způsobem facilitovány a vedeny. Tyto boardy jsou určeny pro majitele malých či středních firem, kde si navzájem sdílí své praktické zkušenosti z vedení svých firem, podporují se a inspirují.
„Naši franšízanti získávají propracovaný a ověřený koncept, který obsahuje několik klíčových komponent, na kterých je služba TAB postavena. Kromě balíčku produktů a komplexního úvodního školení je to také podpora v terénu při rozjezdu byznysu franšízanta v jeho regionu. Dále pravidelný individuální koučink a tzv. Peer Boardy s dalšími franšízanty, on-line webináře v rámci vzdělání, možnost využívat strategický nástroj TAB pro vlastní podnikání a mnoho dalšího,” vyjmenovává Jana Škabradová, Operation Manager TAB Board pro Českou a Slovenskou republiku.
Franšízanti TAB Boardu mají exkluzivitu ve svých regionech, takže si navzájem vůbec nekonkurují. Z toho plyne výhoda vzájemné podpory, spolupráce a plné otevřenosti mezi jednotlivými regionálními franšízanty. Důvodů, proč toto podnikání má stále velký potenciál, je mnoho. Menším firmám chybí širší management. Proto je výměna zkušeností, zpětná vazba na svá rozhodnutí s dalšími manažery a jejich podpora při rozhodování důležitá.
Vzájemné sdílení znalostí a zkušeností v TAB Boardech šetří náklady členů TAB za externí konzultanty a případná špatná manažerská rozhodnutí. Mezi členy, kterými jsou obvykle majitelé ze středních společností, CEO nebo jednatelé společností, najdete zástupce z nejrůznějších odvětví, jako jsou služby, gastronomie, finance, výroba, IT a mnoho dalších.
OBCHODNÍ VIZITKA
- Země původu: USA
- Rok vzniku: 1991
- V ČR od: 2013
- Počet zemí: 25
- Počet franšízantů ve světě: 360
- Počet franšízantů v ČR: 13
- Počet klientů: 4900
- Počet firem, kterým TAB pomohl prosperovat: 25k+
- Hrubý příjem firem pracujících s TAB: 29,3 mld USD
- Odvětví zastoupená v členské základně TAB: 1 100
- Počet TAB boardů po celém světě: 500+
PŘEČTI ČLÁNKY
„Každý rok se nám daří rozšiřovat působení o jeden až dva regiony,“ prozrazuje Jana Škabradová, Operation Manager franšízové sítě TAB Board CZ.
Kariéru v korporátu vyměnila Ingrid Šůrová za vlastní podnikání. Už 6 let pomáhá majitelům firem v rozvoji jako franšízantka značky TAB.
„Úspěšný franšízant vidí v prověřeném systému TAB oporu a umí využívat jeho výhody" říká Šimon Mastný, držitel master-franšízy TAB Board pro ČR a SR.
Letos v dubnu to budou 3 roky, co se Karel Kotrba rozhodl rozjet vlastní byznys a s franšízou TAB Board pomáhat v rozvoji majitelům malých a středních firem.
Franšízová síť TAB Board posílila své zastoupení ve středočeském kraji. Franšízanti nyní cílí i na podporu malých podnikatelů.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?