Waf-Waf chce letos dosáhnout 20 poboček
Představíte své nejbližší plány se značkou Waf-Waf?
Nyní se soustředíme především na otevření nových poboček ve všech krajských městech republiky. Také cílíme i na master franšízanty v dalších státech, kde by měli zájem o náš originální koncept. Soustředíme se i na digitalizaci a akvizici prodejních kanálů pro nové balené produkty pod značkou Waf-Waf a prodej merchandise či doplňků s logem Waf-Waf.
Kolik je nyní poboček a kolik franšízantů?
Aktuálně je v provozu 6 poboček Waf-Waf s tím, že ve fázi stavebního nebo přípravného řízení je hned dalších 5 lokalit. Během několika málo měsíců se tak síť dostane na současný dvojnásobek. Po dokončení již rozplánovaných provozoven bude hned 8 franšízových poboček.
Jak se vyvíjí franšízová síť a kde vidíte největší prostor pro další provozy?
V roce 2023 jsme u franšízantů zaznamenali zvýšený zájem o značku Waf-Waf. Povedlo se tak otevřít hned 3 franšízové provozy a získat dalších 4-6 lokalit, které jsou již v procesu stavebního řízení či ve fázi výstavby. Už krátce po začátku roku 2024 evidujeme stále větší zájem o to mít vlastní pobočku Waf-Waf, a to nejen z Česka. Věříme, že by se síť mohla ke konci roku rozrůst na více než 20 provozoven, ať už v rámci Česka nebo i mimo náš stát.
Představíte profesní i osobní předpoklady, které by měl mít zájemce o vlastní franšízu?
Pro franšízu Waf-Waf je zapotřebí osoba, která by se konceptu chtěla plně věnovat. Anebo musí mít manažera, která by obsáhl všechny nutné práce pro starost o chod samotné pobočky. Zkušenosti z gastronomie nejsou nutné, ale samozřejmě vítané, protože zájemci usnadní celkové vnímaní tohoto oboru při otevření vlastní pobočky. Pokud by franšízant nedisponoval dostatečnými zkušenostmi, můžeme mu nabídnout i již fungující a zajetou pobočku Waf-Waf v Praze.
Jak dlouhý čas je od rozhodnutí k otevření?
Vše záleží vždy na konkrétní lokalitě a samotné připravenosti prostor. Pokud je prostor již předem připraven, může se jednat pouze o 2-3 měsíce. V případě nutnosti stavebního povolení či rekolaudace pak záleží spíše na úřadech v místě. My jako franšízor jsme schopni pobočku vybavit do měsíce od zpracování návrhu designu.
Prozradíte, jaká je návratnost vstupní investice a ziskovost pobočky?
Průměrná návratnost se liší v závislosti na výše investice a konkrétní lokalitě. Nicméně můžeme sdělit, že v případě vstupní investice mezi 2,5 - 3,5 mil. Kč se návratnost v průměru pohybuje 16 až 26 měsíců.
Franšízoři Waf-Waf Elvis Osmanović a Dino Pekez / „Při vstupní investici mezi 2,5 - 3,5 mil. Kč se návratnost pohybuje v rozmezí 16 až 26 měsíců." Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Příležitosti k podnikání stále jsou
/08.09.2025
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...