BforB aneb úspěšně od rána
Formát propojování lidí z byznysu mimo oficiální kanceláře Business for Breakfast (BforB) pochází s Velké Británie a master-franšízorka Kamila Zárychtová s ním v České republice začala v roce 2009. V současné době pod nimi působí na 20 klubů a dalších 6 je v rukou franšízantů. Aktuální počet členů všech poboček, kteří se na snídaních setkávají, je zhruba 400. Ročně se odehraje kolem 400 klubových setkání a hodnota obchodu, která protekla kluby díky spolupracím a doporučením mezi členy se pohybuje až kolem 65 milionů korun českých ročně.
Smyslem franšízového konceptu Business for Breakfast je zakládání privátních podnikatelských klubů pro malé a střední podnikatele, díky kterým mohou členové získávat nové zakázky prostřednictvím doporučení. Ostatně nejlépe to vystihuje heslo značky „Děláme networking, který vám usnadní cestu k novým zákazníkům a obchodům.“
Členové tu nacházejí podporu ve svých projektech, mohou sdílet aktuální informace, získávat nové zkušenosti a inspiraci pro své podnikání. Často se tu také setkají s novými obchodními partnery či dodavateli. Setkání slouží také pro představení nových podnikatelských nápadů, inovativních služeb anebo při vstupu společnosti do konkrétního regionu. Tato setkání pomáhají budovat pozitivní atmosféru a posilují důvěryhodnost podnikatelů v regionu.
Zájemci o toto franšízové podnikání by měli být lidé, kteří mají zájem vytvářet moderní podnikatelské prostředí. Jejich úkolem je v místě, kde působí, vybudovat novou podnikatelskou kulturu, ve které jsou jeden pro druhého a společně si pomáhají v růstu byznysu.
Franšízant organizuje klubová setkání s dalšími místními podnikateli každé 2 týdny. Snaží se, aby členové klubu získali nové kontakty a zakázky díky doporučení. Na začátku všech pravidelných setkání je jedna minuta vyhrazena pro představení každého člena i hosta. Součástí programů bývá i krátká podnikatelská přednáška, kterou si připravuje vždy jeden z členů klubu zhruba na deset minut. Podstatnou část aktivity tvoří networking, při kterém se navazují nové spolupráce. Prostory pro setkávání bývají různé – restaurace, kavárny, coworkingová centra. Proto franšízant nepotřebuje vlastní provozovnu a jeho investicí do podnikání je od 200 000 Kč na získání pětileté licence.
Pravidlená setkávání klubu / Franšízant se stará o veškerou organizaci akce a napomáhá vytváření byznysu mezi členy.
PŘEČTI ČLÁNKY
BforB slaví 15 let v Česku
/28.04.2025
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?