Investice do obchodů Coccodrillo se pohybuje kolem 400 tisíc korun.
Úterý
19.01.2010
Franšízový koncept obchodů s dětským značkovým oblečením Coccodrillo loni otevřel tři nové obchody
 

V loňském roce franšízový koncept Coccodrillo otevřel tři nové obchody, z toho dva vlastní a jeden franšízový. „Nebylo v plánu ani reálné otevřít víc,“ říká k výsledku Marek Kožušník, sales manager pro Českou republiku. Překážkou většího rozvoje sítě byly podle něj především nejistota na trhu a s tím spojená opatrnost obchodníků i samotných majitelů sítě. Celkově se loni tržby řetězce Coccodrillo v Česku zvýšily díky většímu počtu prodejen, průměrně ale klesly tržby zhruba o desetinu.

Investice do franšízy - 400.000 Kč

Coccodrillo provozuje celkem kolem 180 prodejen, především v Polsku, ale také na Slovensku a Rumunsku. Přibližně polovina prodejen je franšízových. Celková investice do prodejny Coccodrillo se pohybuje kolem 400 tisíc korun.

Business pro děti jen kvete

Business pro děti v Česku jen kvete. Týká se to i franchisingu. Nově chce například do Česka vstoupit značka Orange Elephant se zbožím pro rozvoj dětské tvořivosti. Působí zde již franšízové řetězce na výuku angličtiny, předškolní zařízení, prodejny hraček i oblečení.