Franšíza s nabídkou dronů / Ve světě má COPTRZ přes tisíc klientů, včetně velkých jmen. V České republice hledají master-franšízanta.
pondělí
02.09.2024
​Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
 

Franšízový koncept pochází z Velké Británie a založili jej dva vizionáři Steve Coulson a Paul Luen. Brzy si uvědomili obrovský potenciál dronů v podnikatelské i osobní sféře a své know-how z oboru bezpilotních letadel přetavili do fungujícího franšízového konceptu. Cílem bylo, aby veškeré procesy a operace používání dronů byly rychlejší, bezpečnější, levnější a s minimálními vlivy na životní prostředí.

Drony se prosazují stále v dalších oblastech podnikání i života. Samozřejmě, že jejich dominantní využití je například při požárech nebo například v zemědělství, kde dovedou dát jasná data o stavu úrody nebo rozsahu škod. Stejně tak mají velké význam pro monitorování velkých skladovacích areálů či zalesněných nebo vodních ploch.

Další zákazníci franšízy COPTRZ pocházejí z oblasti stavebnictví, developmentu a realit. Dnes totiž pohledy z „ptačí perspektivy“ patří k profesionální prezentaci nemovitosti nebo projektu. Výjimkou nejsou ani klienti, kteří potřebují drony pro soukromé či hobby účely. Snímky z dronu se tak objevují na videu ze svateb, sportovních závodů, kulturních akcí a festivalů. Drony mají navíc tu obrovskou výhodu, že je neomezuje tma, kouř ani náročné klimatické podmínky jako hustý déšť, silnější vítr, sníh či mráz. V celé řadě činností tak nahrazují lidský faktor, protože zvládají rychle monitorovat stav v délce mnoha kilometrů, a to i v nepřístupném terénu.

V České republice se potřeby podnikatelů i pořadatelů shodují s okolními evropskými státy – chtějí profesionalitu a uvědomují si možnosti technologie dronů. Proto se nyní franšízová síť COPTRZ rozhodla zahájit činnost i v naší republice. „COPTRZ se může pochlubit tím, že má ve svém portfoliu více než tisíc klientů. Mezi nimi jsou i takové značky jako např. BMW, Bombardier, Costain, Pfizer, ale také mnoho univerzit, policejních a hasičských sborů apod. S těmito referencemi a propracovaným franšízovým konceptem je velká šance uspět i na našem trhu. V této fázi hledáme především master-franšízanta, který bude vyhledávat nové franšízové partnery v jednotlivých krajích,“ uvádí Ing. Aleš Tulpa, majitel a CEO společnosti AVEX Systems, která značku na českém trhu exkluzivně zastupuje. „Samozřejmě, že je potřeba počítat při nákupu master-franšízy s náklady, jako je například vstupní poplatek, počáteční náklady na rozvoj konceptu na českém trhu nebo provozní náklady vlastní pobočky. S financováním ale dovedeme poradit. Dle informací franšízora činí návratnost u tohoto projektu dva až tři roky,“ upřesňuje Ing. Tulpa.  


Drony nejen v byznyse / Franšízy poskytnou moderní bezpilotní letadla pro monitoring různých prostor, zařízení nebo záběry ze soukromých akcí.