Zákazníků máme dostatek
Jak se daří vaší síti v Česku? Kolik poboček nyní máte celkem, které se připravují?
Stále jsme jediní, kdo provozuje Synergy Stocktaking v České republice, dalšího franšízanta stále sháníme. Jinak se nám daří dobře, děláme přes 80 inventur měsíčně. Momentálně je naše největší úskalí nábor zaměstnanců. Zákazníků můžeme mít okamžitě více, ale nemáme na to personální kapacity.
V čem je váš odlišný od běžně používaných v restauracích? Jaké výhody nabízí?
Program je vytvořený tak, aby byl maximálně uživatelsky přívětivý. Co inventarizační část pokladních systémů není. Výhodou je, že je to externí systém a nemůže být zmanipulovaný personálem. Také jsme v současnosti jediná firma, která se touto činností u nás profesionálně zabývá.
Pro jaký typ osobnosti je podnikání pod vaší značkou vhodné?
Analytický člověk se smyslem pro detaily, řešení problémů. Měl by umět přemýšlet i mimo zavedené postupy, takzvané „thinking outside the box“ a mít také jak se říká „tah na branku“.
Můžete popsat, jak vypadá vaše spolupráce v začátcích nové franšízové spolupráce?
Po úvodním zaškolení v Irsku se novému franšízantovi předají počáteční zákazníci, jak je domluveno ve smlouvě. Nastaví se veškeré systémy a prvních několik inventur se provedou u zákazníků spolu s novým franšízantem. Poté fungujeme jako podpora v nesnázích. Během začátku franšízanta osobně, později přes telefon a online.
Co všechno se noví franšízanti učí na úvodním školení v Irsku?
Noví franšízanti se učí veškerou práci s hardware a software (v kanceláři i přímo u našich zákazníků v Dublinu). Uvidí také, jak jednat se zákazníky a veškerou naši práci v praxi.
Jak vznikl váš nápad věnovat se právě podnikání pod značkou Synergy Stocktaking?
Tuto franšízu jsme si vybrali na základě našich zkušeností v pohostinství. Přišlo nám, že tato služba dává smysl a nabízet ji v České republice má budoucnost.
Je podnikání na plný úvazek, nebo je spolupráce s vámi vhodná i jako zdroj pasivních příjmů?
Rozhodně je to práce na plný úvazek, čím více se tomu věnujete, tím rychleji se franšíza rozjede do plných obrátek.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
TAB Board rozšiřuje své portfolio služeb programem pro strategickou transformaci firmy. Co nyní franšízanti mohou firmám nabízet?
Máte rádi přesnost a pořádek v číslech? Právě to může být start vašeho nového franšízového podnikání se Synergy Stocktaking.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Poptávka po úklidových, stěhovacích a řemeslných službách je velká. Jak z této situace těžit vysvětlí Jiří Bártík, obchodní manažer mezinárodní franšízové sítě Extra Services.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?